כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
אתה צריך כיוון, איזון

שירות קרבי לחרדים: הדרך שלך לרכוש ידע וכישורי חיים

אתה צעיר, כל החיים לפניך אבל אין לך מושג איך הם ייראו? ●  אתה לא לבד, בחורים וצעירים רבים מחפשים כיוון ומשמעות ● מסלול שירות קרבי מתאים בדיוק בשבילך ● שנתיים ושמונה חודשים מרתקים, מאתגרים ומלאים בתוכן ● בסיומן תהיה מוכן לטרוף את העולם והפעם, עם ידע וכישורי חיים

שירות קרבי לחרדים: הדרך שלך לרכוש ידע וכישורי חיים
חרדים בקרבי צילום: דו״צ

בעבור צעירים חרדים- נבנה במיוחד מסלול ייעודי המאפשר גיוס למגוון יחידות קרביות בצה"ל. השירות מעניק עבור הצעירים מעטפת ליווי ותמיכה המותאמת במדויק לאורח חייהם ולערכים החשובים להם, כך שכל חייל יכול להרגיש בבית, באווירה תורנית ובסביבה חרדית. כחלק מהתנאים המיוחדים שמקבלים החיילים החרדים, ניתן למנות אוכל טעים ומזין בכשרות מותאמת, כל אחד על פי העדפותיו, אם זה בד"צ העדה החרדית, שארית או שחיטת חב"ד. הצבא עושה הכל על מנת שכל חייל יוכל להרגיש בנוח ולא לוותר על קוצו של יו"ד.

בנוסף מקבלים החיילים החרדים שעות תפילה ארוכות יותר, שעות לימוד יומיות על פי בחירתם וימי עיון והעשרה תורניים. סביבת השירות מבחינה מגדרית, כמובן שגם מותאמת לאורח החיים החרדי. מלבד מעטפת הסביבה והתנאים המותאמים, מסלול השירות הקרבי מעניק תוכן ומטרה בחיים. הוא משלב תפקידים מבצעיים והכרת האיומים על מדינת ישראל. המסלול מעניק מיומנויות אישיות ומפתח ביטחון עצמי ויכולת קבלת החלטות מהירה ואחראית. אין תחליף לתחושת הסיפוק שממלאת לב של חייל בעת שהוא מסייע לשמירה על ביטחונם של משפחתו, המדינה והאזרחים.


רוכשים ידע • דו״צ

בנוסף לזכויות וההטבות ללוחמים, כמו דמי כיס חודשיים, הטבות מיוחדות במגוון שירותים ועסקים, החל מתחבורה ציבורית בחינם ועד להנחות שוות בחנויות נבחרות. מתגייסי המסלול החרדי יכולים לצאת בתום השירות לפרק משימה: 8 חודשי הכשרה אקדמית ומקצועית אשר מכינה אותם לאזרחות באופן מיטבי ומסייעת להם להשלים פערים אקדמיים שונים, כך שכאשר ייצאו לחיפוש עבודה, הם יקבלו יתרון משמעותי שיקפיץ אותם קדימה.

אז אם גם אתם מרגישים שאתם צריכים ריגוש, משהו חדש ומרענן. תפקיד מאתגר שימלא את החיים שלכם ברצון לעשות ולהתקדם. מסלול שירות קרבי זה המקום בשבילכם, שנתיים ושמונה חודשים עמוסים ומעניינים שיותירו אתכם חדורי מטרה עם אמביציה ורצון להצליח בחיים.

 כל זאת בלי לוותר על הדברים שחשובים לכם בחיים, כמו תפילה לימוד ועבודת ה'.

 פנו עוד היום וקבלו פרטים נוספים על מסלול השירות הקרבי ועל כל היתרונות שתקבלו ממנו, הן לטווח הקרוב והן לטווח הרחוק.

גיוס חרדים גיוס קרבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!