י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חולצו במסוק

"אירוע מורכב מאוד": גבר ואישה נפלו מגשר בדרום

מסוק צה"ל חילץ הלילה גבר ואישה בשנות העשרים לחייהם שנפלו מגשר בכביש 6 | פראמדיק מד"א: "מדובר באירוע מורכב מאוד. כשהגענו לגשר עצמו הבנו ששני הפצועים נפלו מגובה של כ-12 מטר ונמצאים בסמוך לפסי הרכבת בנקודה שיש קושי רב להגיע אליה"

"אירוע מורכב מאוד": גבר ואישה נפלו מגשר בדרום
פינוי במסוק צילום: Yorkshire Air Ambulance

גבר ואישה כבני 27 נפצעו הלילה (בין שלישי לרביעי) באורח קשה, לאחר שנפלו מגשר סמוך למחלף שורק שעל כביש. כעת נבדק מה גרם לנפילתם של השניים. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום מצאו אותם במצב קשה סמוך לפסי רכבת. מסוק צה"ל הוזעק לחלצם בשל המיקום המורכב שאליו נפלו.

האירוע החריג התרחש הלילה בשעה 01:50, אז התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב לכיש על גבר ואישה כבני 27 שנפלו מגשר בכביש 6 דרומית למחלף שורק. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר 2 פצועים בהכרה במצב קשה עם פגיעות רב מערכתיות.

"מדובר באירוע מורכב מאוד. כשהגענו לגשר עצמו הבנו ששני הפצועים נפלו מגובה של כ-12 מטר ונמצאים בסמוך לפסי הרכבת בנקודה שיש קושי רב להגיע אליה", סיפר פראמדיק מד"א הנרי זערור. "העברנו דיווח למוקד מד"א על מנת להזניק מסוק צבאי לחילוץ והתחלנו בהליכה רגלית בחשיכה עם כל הציוד הרפואי על מנת ולהגיע אליהם".

לדברי זערור, "הם היו בהכרה וסבלו מחבלות קשות בכל חלקי גופם ומאיבוד דם. התחלנו מיד בטיפול רפואי מציל חיים וחילצנו אותם לניידות לטיפול נמרץ שחנו בכביש. יחד עם צוות המסוק הצבאי שנחת לידנו המשכנו את הטיפול רפואי והם פונו לבית החולים כשמצבם קשה ויציב."

מיכאל לברון חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "מדובר בגבר ואשה שלדברי עוברי אורח נפלו מהגשר. צעדנו בתוואי חשוך כשמונה דקות עם הציוד הרפואי עד שהגענו לפצועים ששכבו בסמוך לפסי הרכבת והענקנו להם סיוע ראשוני".

עציון הראל חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להם בזירה בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הם פונו במסוק של יחידת 669 לבית החולים שיבא בתל השומר".

נפילה מגובה כביש 6 מסוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד