י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשש מחטיפה נוספת

צו מעצר בינלאומי לסבא של איתן בירן

צו מעצר בין-לאומי הוצא נגד הסבא שמואל פלג בגין חטיפת נכדו איתן בירן. צו נוסף הוצא נגד אדם בשם אלון, שככל הנראה סייע בתכנון ומתגורר בקפריסין

צו מעצר בינלאומי לסבא של איתן בירן
אילוסטרציה צילום: Pixabay

דיווח באיטליה על צו מעצר בינלאומי לסבא שחטף את נכדו איתן בירן שניצל מאסון הרכבל באיטליה, בהודעה של בית המשפט נאמר, "הוא עלול לחטוף אותו שוב".

ההאשמה נגדו היא ביצוע "תוכנית אסטרטגית ומתוכננת מראש לחטיפת הילד". צו מעצר נוסף הוצא לאיש שהסיע את המכונית ללוגאנו, "הוא עבד עבור סוכנות קבלן אמריקאית" נאמר בהודעה.

צו מעצר בינלאומי לסבו של איתן שמואל פלג ולנהגו גבריאל אבוטבול אלון. הם מואשמים כי הגו ויישמו "תוכנית אסטרטגית" מתוכננת לחטיפת הילד בן השש, כך דווחו כלי תקשורת באיטליה.

כדי להסביר את צו המעצר הבינלאומי, נאמר כי "אם פלג יישאר חופשי הוא יוכל לחטוף את איתן שוב".

"אנחנו מחכים לראות מה יקרה ברמה הבינלאומית, כלומר תגובת הרשויות הישראליות לצו המעצר הבינלאומי ולאחר מכן נמשיך עם סיון החקירה ובקשה למשפט", כך נמסר מטעם הפרקליט התובע.

כזכור על פי פרטי התלונה שהוגשה במשטרת איטליה, איתן בילה את השבת האחרונה עם סבו שמואל פלג בעיר פאביה בצפון המדינה. לאחר שהסב לא השיב את איתן לדודתו, אחותו של אביו, החלו ניסיונות לאתרו. בשעות הערב קיבלה המשפחה באיטליה מסרון מהסב שבו נכתב "איתן חזר הביתה". ככל הנראה משפחתו של איתן מצד האם הצליחה להביאו לישראל בזכות העובדה כי בניגוד להוראות בית המשפט באיטליה, המשפחה המשיכה להחזיק בדרכונו הישראלי של הילד.

כזכור איתן בן ה-5 הוא היחיד ששרד מנפילת קרון רכבל באיטליה בחודש מאי האחרון, אז נהרגו 14 בני אדם, ביניהם הוריו וסבו וסבתו של איתן.

איתן בירן אסון הרכבל באיטליה צו מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד