כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
סכום כסף רב

בעט בפניו של קצין שנפל אל הקרקע: כך נתפס הפורץ לדירה

מרדף אחר חשוד בפריצה לדירה, הסתיים בנפילה של קצין המשטרה והחשוד שטיפס על גדר בניסיון לחמוק מהשוטרים | הקצין נפל לאחר שהפורץ בעט בפניו | ברשותו של החשוד נתפס רכוש גנוב וכסף רב | שוטרים שהגיבו לדיווח במהירות וקצין משטרה נחוש שטיפס על גדר בעקבותיו תוך חתירה למגע - הובילו ללכידתו, מעצרו והשבת הרכוש שנגנב לבעליו

בעט בפניו של קצין שנפל אל הקרקע: כך נתפס הפורץ לדירה
צללית. אילוסטרציה צילום: pexels

אתמול לקראת השעה ארבע לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה, על חשוד שפרץ לבית מגורים בירושלים ונמלט דרך מרפסת הבית. שוטרי הסיור מתחנת מוריה שהוזעקו למקום, החלו בסריקות אחר החשוד עד שנתפס כשהוא מנסה להימלט דרך חצר ומטפס על גדר בניסיון לחמוק מהשוטרים.

קצין המשטרה שהיה במקום ופיקד על הכוח, החל לטפס אחריו ובגובה מטרים ספורים הצליח לאחוז ברגלו של החשוד תוך שזה בועט בפניו של הקצין עד שהאחרון נפל לקרקע. הקצין התעשת מיד וטיפס בשנית בעקבות החשוד, אחז בו בשנית ונתלה על רגלו והשניים נפלו מטה. אז השתלט הקצין על החשוד בסיוע בעל הבית עד ששוטרים נוספים חברו למפקדם והשלימו את הליך המעצר.

בחיפוש ברשותו של החשוד נתפס רכוש גנוב וכסף רב שבהמשך אף זוהה על ידי דיירי הבית שאליו פרץ. בתוך כך, בשעות הבוקר התקבל דיווח נוסף על התפרצות נוספת שהייתה במהלך הלילה לבית בקרבת מקום, ממנו נגנב תיק שהכיל תכשיטים וכסף אותם זיהו כאמור המתלוננים כחלק מהרכוש שנתפס ברשות החשוד. החשוד, פלסטיני בשנות ה-40 לחייו, שוהה בלתי חוקי תושב אידנא שבנפת חברון, נלקח לחקירה במשטרה ואתמול הוארך מעצרו.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, שיבח את פעילות הקצין והשוטרים שהגיעו למקום במהירות, חתרו למגע והפגינו נחישות שהובילה למעצר הפורץ והחזרת הרכוש שנגנב.

קצין יחידת הסיור של תחנת מוריה שתפס את הפורץ, פקד גיא טל, אמר לאחר האירוע: "עם קבלת הדיווח, הגענו למקום במהירות וערכנו סריקות אחר החשוד. מיד כשהבחנתי בו מנסה לחמוק תוך טיפוס על הגדר, לא חשבתי פעמיים וטיפסתי במהירות אחריו על מנת להביא למעצרו ולמנוע את בריחתו. מבחינתי העובדה שהחזרנו לבעלי הדירות שנפרצו את הרכוש שנגנב מהם שווה את הסיכון והמאמץ שהביא לתפיסת הפורץ".

פורץ משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד