י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
טקס קביעת מזוזה

במעמד רב רושם: נפתחה חנות ההנעלה החסידית החדשה "סטייל שיך"

קביעת המזוזה במעמד כ"ק אדמו"ר מסקולען – ירושלים שליט"א • בלעדי ל"סטייל שיך": מותג ההנעלה האמריקאי "אלפרדו"

במעמד רב רושם: נפתחה חנות ההנעלה החסידית החדשה "סטייל שיך"
קביעת המזוזה של כ"ק אדמו"ר מסקולען-ירושלים צילום: יח"צ

במעמד רב רושם ומשתתפים נפתחה חנות ההנעלה החסידית החדשה "סטייל שיך", עם קביעת המזוזה על ידי כ"ק אדמו"ר מסקולען – ירושלים שליט"א. החנות נפתחה במתחם הההלבשה החסידית, על-יד מרכז ההלבשה החסידית GB ו"חסידיש".

מבין עשרות מותגי ההנעלה החסידיים הייחודיים שעל ידי 'סטייל שיך', גולת הכותרת היא המותג האמריקאי הנחשק על ידי היהדות החסידית בארה"ב ALFREDO (אַלפְרֶדוֹ). המותג מאפיין שילוב נדיר של עדינות חסידית קלאסית, לצד נוחות אורתופדית מושלמת ועמידות לאורך זמן. מותג זה מיובא בלעדית ע"י סטייל שיך.

למותג מגוון רחב הכולל עשרות דוגמאות שונות המתאימים לסגנונות חסידיים שונים, עם שרוכים וכאלה ללא שרוכים, כמו גם מספר דוגמאות שבתיות של "פערטיל שיך". הצד השווה שבכולם הוא השילוב כאמור בין יופי חסידי אידיאלי, לבין טכנולוגיית ייצור ייחודית המתאימה את מבנה הנעל לכף הרגל, דבר שמעניק לצרכן החסידי יכולת הליכה ועמידה על הרגליים שעות ממושכות בנוחות מושלמת.

פתיחת חנות ההנעלה החדשה "סטייל שיך" מהווה נדבך נוסף לפסיפס מותגי האופנה החסידיים הפועלים במתחם האקסקלוסיבי שברח' יחזקאל 24. המקום הפך לכתובת המשמשת כל בחור ואברך חסידי בבואו להתחדש במלבושי כבוד ומלכות.

נעליים חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד