י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חדש בישראל

כמו באמריקה: כך קונים רכב יד שנייה בלי חששות ובמחיר שפוי

מי שקנה רכב משומש יודע היטב כמה ההליך הזה מלווה בכאבי ראש • האם המוכר אמין? האם המנוע תקין? האם הרכב עבר תאונה? • חברה בינלאומית למכירת רכב יד שנייה מחוללת מהפכה של ממש בתחום • בתפריט: עשרות רבות של בדיקות לכל רכב, אולמות תצוגה חדישים וריבית אפסית • סעו לשלום, המפתח בפנים

כמו באמריקה: כך קונים רכב יד שנייה בלי חששות ובמחיר שפוי
תצוגת רכבים צילום: יח"צ

אין כמעט מי שלא קונה רכב משומש במהלך חייו – ואם תעשו סקר תראו שהחשש של כולם הוא אחד: האם המוכר אמין?

זו לא סתם לא שאלה רכילותית, אלא מהותית, שעשויה להציל את חייכם ואת חיי המשפחה שלכם: אם המוכר משקר, חלילה, אתם עשויים לקנות ''חתול בשק''; מכונית עם פגמים בטיחותיים מהותיים שעלולים לגרום לכם לתאונה קטלנית רח"ל, או ב"מקרה הטוב" מכונית עם מנוע שישבוק חיים ויגרור עוגמת נפש רבה והוצאה כלכלית גדולה.

וזה עוד בלי שדיברנו על איך תדעו האם הרכב עבר תאונות ושופץ במוסך לא רשמי איפשהו בשטחי יהודה ושומרון, כדי להציב לכם תמונת מצב לא נכונה של מכונית "שמורה שמעולם לא קיבלה שריטה".

גם הסיפורים של "יד ראשונה מרופא" כבר עברו מהעולם.

אז בקיצור, לקנות רכב יד שנייה או שלישית וכן הלאה, גורם תמיד להרגשה של חרדה ומתח: האם עשינו עסקה טובה, או שסובבו אותנו בכחש?!

העניין הוא שעד היום לא באמת יכולנו לדעת את התשובה.בשנים האחרונות יש עוד ועוד מגרשי מכוניות. אז מה הבעיה בהם, אתם שואלים? ובכן, גם סוחרי מכוניות הם בני אדם ולעולם לא ניתן לדעת עד כמה הם אמינים. ומה גם שהמכוניות יושבות במשך שבועות וחודשים בשמש הקופחת ואתם צריכים לרוץ ממגרש למגרש בחום הכבד או בגשם שוטף.

כדי להוריד את החששות, החכמים שבנינו נוהגים לקחת את המכונית למכון בדיקה. אבל זה עולה מאות שקלים לכל הפחות וגורם לשריפת הזמן היקר שלכם. ומה אם אחרי שבדקתם רכב אחד במכון הבנתם שהוא לא באמת טוב כפי שסיפרו? תשלמו עוד מאות שקלים על בדיקה של מכונית אחרת? ואם גם היא לא טובה, תוציאו עוד כסף? בשורה התחתונה אתם עלולים למצוא את עצמכם מכלים זמן ואלפי שקלים עד שתמצאו את המכונית.

אז מה עושים? ובכן, הכירו את רשת סניפים של המותג בינלאומי CERTIFIED ('סרטיפייד') למכירת מכוניות יד שנייה. התרגום של סרטיפייד מאנגלית הוא: מוסמך. ואכן, מדובר ברשת מוסמכת למכירת רכבי יד שנייה מבעלות פרטית, שסניפיה פזורים ברחבי העולם וכעת בחרה לתקוע יתד גם בישראל.רשת הסניפים בארץ נמצאת בבעלות של קבוצת הרכב UMI והיא חברת הטרייד-אין הרשמית של היבואן.

ואם השם מצלצל לכם מוכר – זה לא סתם: מדובר ביבואנית הרשמית של חברת היוקרה האמריקנית קאדילק, ומותגי הרכב הפופולריים שברולט ואיסוזו בישראל.

למעשה, 'סרטיפייד' מעניקה – לראשונה בישראל – את האפשרות לרכוש מכונית יד שנייה, עם אותו רוגע ובאותה אווירה שאתם רוכשים מכונית חדשה. אבל לא פחות חשוב: יש לכם אחריות מבית היבואן. מנעד הרכבים שיעמוד לרשותכם כולל כמובן את מותגי הבית של הקבוצה: קאדילק, שברולט ואיסוזו, וגם מגוון כלי רכב ממותגים מובילים כמו קיה, סקודה, סיאט, מאזדה ועוד ועוד ועוד.

מהיכן מגיעים הרכבים האיכותיים? המלאי של הרשת מורכב ברובו מרכבים פרטיים שנכנסים בעסקאות טרייד-אין מלקוחות הרכב החדש. לכן מדובר ברכבים שמורים עם ק"מ נמוך שטופלו במרכזי השירות של היבואן כמו שצריך.

הרשת מונה 16 סניפים ומציעה חווית רכישה ייחודית הנעשית באולמות תצוגה חדישים ומרהיבים ולא במגרש מכוניות בפאתי אזור תעשייה מצחין. המכוניות שמורות מפגעי מזג האוויר – סופות בחורף או חמה שיצאה מנרתיקה בקיץ. כמו כן, רבים מהרכבים שמוצעים למכירה בסניפי הרשת הם בעלי 7 או 8 מושבים – המיועדים בדיוק למשפחות ברוכות ילדים.

כל רכב שנכנס למלאי של 'סרטיפייד' עובר סדרה ארוכה של בדיקות קפדניות ומקיפות בידי אנשי המקצוע המנוסים של UMI. הם עוברים במשך שעות ארוכות על כל פרט בכל רכב: החל מחזות הרכב כדי לשלול את מעורבותו בתאונות והחלפת הפח, עבור דרך מערכות הבטיחות והאלקטרוניקה וכלה בדו"ח היסטוריית הרכב שמבוצע בידי מכון בדיקה חיצוני – וכמובן נבירה בכל היסטוריית הטיפולים של המכונית מרגע שעלתה לכביש. רק המובחרות נקלטות כאן ואתם מקבלים לידיכם את כלל ה"קורות חיים" של כל רכב שתרצו. בלי טיוחים, בלי ניסיונות הסתרה; הכול חשוף בפניכם.

החברה מעבירה את המכוניות בהליך השבחה והדבר בסייע ל''ראש שקט'' עבור הקונה. ואכן, נמצא כי ערכן של מכוניות שברולט וקאדילק הנמכרות באחד מסניפי 'סרטיפייד', גבוה יותר מהמחיר בעולם רכבי יד שניה בעקבות התחזוקה והשיפור הללו.                      

'סרטיפייד' מעניקה שקיפות מוחלטת על מצב המכונית, אחריות מלאה, ליווי מלא, ומוקד שירות ותמיכה בכל אירוע. הרוכשים יקבלו גם אחריות יבואן מלאה לשנה או עד 20 אלף ק"מ.

תנאי המימון ייחודים מאוד, עם ריביות נמוכות במיוחד שקשה עד בלתי ניתן למצוא בשוק.

מאות דגמים נבחרים של רכבי יד שנייה של היצרניות האמריקניות שברולט וקאדילק מחכים לכם היום בסניפי המותג הבינלאומי 'סרטיפייד' בכל רחבי הארץ: טבריה, נג'מי מוטורס נצרת, חיפה, ארביב מוטורס נצרת, אשקלון, חדרה, קאדילק הרצליה, רעננה, פתח תקווה, ראשון לציון, סיגמא מוטורס ירושלים, תל אביב, הפצת רחוב דרום- באר שבע, צ'ק פוסט, אשדוד, מודיעין. אם אתם עסוקים ואין לכם פנאי לקפוץ לאחד מאולמות התצוגה – ב'סרטיפייד' יש פתרון גם לזה, באמצעות שירות עד הבית.

זה הזמן להגשים את החלום, לרכוש מכונית משלכם ולישון בראש שקט! לקביעת פגישה כעת לחצו כאן>>

שברולט רכב יד שניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד