ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
תטעמו, תבינו

וול דאן: הקצבייה שמשנה את כל מה שידענו על בשרים כשרים למהדרין

בקצביות של "וול דאן" תמצאו את מיטב נתחי הבשר במקסימום איכות וטריות – עד 48 שעות לאחר השחיטה, עם כשרות הבד"ץ העדה החרדית • כמו כן מפעילה הקצבייה את מסעדת 'אנטריקוט' הפופולרית, הממוקמת בהר חוצבים בירושלים 

וול דאן: הקצבייה שמשנה את כל מה שידענו על בשרים כשרים למהדרין
בשר משובח צילום: unsplash

כל מי שנכנס לאחת מקצביות רשת "וול דאן" צריך לשפשף את העיניים ולהזכיר לעצמו שהוא נמצא באיטליז בשר... הנקיון הבוהק מכל פינה, ההיגיינה והסטריליות המוקפדת, האוירה הנעימה וחווית הקניה המרווחת, וכמובן- מוצרי הבשר הטריים והמשובחים בטעמם מותירים אותך עם טעם של עוד ועוד.... בדיוק כמו באתר "וול דאן" המחודש המציע לכם חווית קניה נוחה זמינה וקלה- בלחיצת כפתור וההזמנה בדרך אליכם תוך 24 שעות בלבד!

בקצביות החדשניות של "וול דאן" תמצאו את מיטב נתחי הבשר במקסימום איכות וטריות – עד 48 שעות לאחר השחיטה. במקום נמצא משגיח כשרות מטעם הבד"ץ העדה החרדית במשך כל שעות הפתיחה ומפקח בדקדקנות על כל הנעשה. הבשרים המשובחים של "וול דאן" ידועים בטעמם המעולה והמיוחד – זאת תודות לשיטת הגידול הבריאותי של העגלים הצעירים, הנעשית גם היא ע"י בתי גידול ייעודיים ומפוקחים של "וול דאן" ברמת הגולן, ללא תוספת כימיקלים או הזרקות לבקר.

השחיטה המהודרת מתבצעת במשחטה המתקדמת בארץ ומשם מועברים הבשרים למפעלי הבשר של "וול דאן" – שם מתבצעים הפירוק והאריזה בתנאי סטריליות מקסימליים וללא מגע יד אדם. אתם מקבלים 100% בשר משובח בכשרות המהודרת ביותר ובמחירים המשתלמים ביותר.

מוזמנים לבחור את הבשרים שיפארו את שולחן השבת והחג שלכם, יוגשו לאורחים בשמחות ויענגו אתכם בכל עת .

מחכים לכם באתר הבית – שם תוכלו להזמין אונליין בקלות ובכיף את כל מוצרי וול דאן בשירות משלוחים עד הבית: https://www.weldone.co.il/

סניפי הקצביה בירושלים, רעננה ובית שמש לשירותכם. ובקרוב- סניף חדש בצפת!

כתובתנו: ירושלים: המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335 | אהליאב 21 רוממה: 02-5313335 | חי טייב 15 הר-נוף: 02-6511841 | רעננה: האחוזה 94: 09-8865833 | בית שמש: ישעיהו הנביא 4: 02-5313350.

וול-דאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד