י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ביטן יתאכזב

יו"ר הכנסת עושה סוף לתחרות הממתקים במליאה

יו"ר הכנסת עושה סוף לנוהג החביב של חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד להביא סוכריות ולאחרונה אף קרמבואים למליאה כדי להפיג את התשישות של הח"כים מהדיונים הממושכים. "עלול ללכלך ולהזיק לציוד ולריהוט היקר והמיוחד שנמצא בה", כותב היו"ר במכתב לח"כים

יו"ר הכנסת עושה סוף לתחרות הממתקים במליאה
ביטן והסוכריות צילום: דוברות הכנסת

הנוהג של חבר הכנסת דוד ביטן להכניס למליאת הכנסת סוכריות וקרמבואים לטובת חברי הכנסת שיושבים במליאה במשך שעות ארוכות, סופג "מכה" מכיוונו של יו"ר הכנסת מיקי לוי שמורה היום (רביעי) להפסיק את הכנסת המזון לאולם המליאה.

במכתב ששיגר חה"כ לוי לחברי הכנסת הוא הודיע על איסור הכנסת כל סוג של מזון למליאה. "בימים האחרונים אנו עדים לתופעה בעייתית של הכנסת מזון ומשקאות באופן קבוע על ידי חברי כנסת לתוך אולם המליאה". ח"כ לוי כותב כי "מדובר במעשה הפוגע בתדמית הציבורית של הכנסת, בנראות של דיוני המליאה וכן עלול ללכלך ולהזיק לציוד ולריהוט היקר והמיוחד שנמצא בה".

לוי עדכן כי הוא חרג ואיפשר בימים של העברת התקציב, להכניס לפנים משורת הדין סוכריות ומתוקים למליאה, "בגלל השעות הארוכות". אלה שכעת הוא מודיע: "משתמו לילות ההצבעה הארוכים ויוצאי הדופן שהצריכו מאיתנו שהייה ממושכת במליאה, לא תותר החל מרגע זה הכנסת משקאות ומזון מכל סוג שהוא לתוך אולם המליאה, כפי שהיה נהוג תמיד".

 

דוד ביטן מליאה קרמבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד