י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חוויה של מגורים

אזור חרדי שטובל בירוק: הכירו את השכונה שהפכה ללהיט

רכישת דירות בגבעת זאב החדשה, הפכה לתופעה פופולרית בקרב הקהילה החרדית • מוזמנים לקרוא על 5 הסיבות המרכזיות בגינן כדאי לרכוש דירה באזור החרדי המתפתח וכן להכיר את הפרויקט החדשני שיגשים עבורכם את כל חלומות המגורים שלכם

אזור חרדי שטובל בירוק: הכירו את השכונה שהפכה ללהיט
שכונה חרדית מתפתחת צילום: יח"צ

רכישת דירה בישראל היא דבר יקר.

בעידן של ריבוי דעות, מחלוקות, ריבים וויכוחים, נדמה כי קביעה זו היא הנושא היחיד בו נמצא תמימות דעים בקרב שלל המחנות והקהילות השונות.

אם בעבר היו כאלה שפקפקו בנושא וחשבו שיחול מיתון מסוים בעליית המחירים, הרי שנסיקת המחירים בשנים האחרונות בכל רחבי הארץ, הייתה המסמר האחרון שקבר את התקווה המדומה.

אי לכך, השאיפה כיום היא לאו דווקא לקנות דירה בזול, אלא להשיג את הנכס הכדאי ביותר, בתנאים הטובים ביותר, במסגרת המחיר הגבוה. אחת מאופציות הנדל"ן שהפכו פופולריות במגזר החרדי בתקופה האחרונה, היא רכישת דירה בגבעת זאב החדשה, המביאה למיצוי הטוב ביותר של ההוצאה הכספית שלכם.

להלן 5 סיבות מדוע כדאי לכם לרכוש דירה דווקא בגבעת זאב החדשה.

1. סמיכות לירושלים

מאז ומעולם, עיר הקודש היוותה אבן שואבת לכל יהודי אשר חפצה נפשו להתגורר באזור בו ניתן לחוש באווירה של מסורת יהודית השורה בכל פינת רחוב. מלבד זאת, עיר הבירה הפכה זה מכבר למעוז חרדי פורח ומשגשג, עם מאות קהילות, מרכזי מסחר פעילים ואופציות תעסוקה מגוונות. כיום, גבעת זאב נחשבת לשכונה הקרובה ביותר לירושלים, במרחק של כ-9 נסיעה ממוקד הסצנה הירושלמית.

2. מחיר ללא תחרות

כמעט ולא ניתן למצוא כיום בירושלים דירות גדולות במחיר שפוי ובר השגה. שכונות כמו רמות ונווה יעקב שבעבר נחשבו כאזורים זולים באופן יחסי, חוו עליית מחירים דרסטית, כשאפילו דירות 3 חדרים מוצעות שם במחירים אסטרונומיים. גבעת זאב החדשה לעומת זאת מציגה דירות חדשות, גדולות ומפוארות במחירים סבירים גם עבור משפחה ממוצעת מהמיינסטרים החרדי.

3. קהילה חרדית פורחת    

אין צורך להאריך בהסברים אודות החשיבות הרבה לגור באזור בו קיימת קהילה חרדית מגובשת ומבוססת.
תושבי גבעת זאב החדשה מספרים כי בשכונה הווי קהילתי פורה, פארקים, מוסדות חינוך רבים ותמהיל תושבים מגוון ואיכותי.

4. איכות חיים

בניגוד לריכוזים חרדיים רבים המתאפיינים בצפיפות מרובה, בגבעת זאב החדשה נהנים התושבים מאזור מרווח הטובל בירוק וכן מאוויר פסגות ונוף ירושלמי טיפוסי המשקיף מהחלון.

5. בנייני בוטיק ודירות מפנקות

תושבי גבעת זאב החדשה, נהנים מסטנדרט מגורים גבוה שלא מוכר בציבור החרדי, בפרט אצל אלו הגרים באזור ירושלים. מיזם הדגל בשכונה הינו פרויקט המגורים החדשני 'מרום צמרת', המציג לראווה מגוון דירות גדולות ומרווחות, עם עיצוב מושקע ובנייה ברמת גימור יוצאת דופן. רבים כבר עטו על ההזדמנות ורכשו דירות בבנייני הבוטיק של מרום צמרת. בפרויקט המדובר נותרו דירות 5-6 חדרים אחרונות, במחיר אטרקטיבי החל מ2,300,000 ש"ח ולכם נותרה הזדמנות אחרונה ליהנות מחוויית מגורים מפנקת ויוקרתית.


ליצירת קשר חייגו: 0723952432 

או השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם>>>

דירה בירושלים שכונה חרדית גבעת זאב החדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!