כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"היה גל קשה"

שר הבריאות ניצן הורוביץ: "גם עליי יש איומים"

שר הבריאות ניצן הורוביץ התראיין הבוקר וחשף כי בנוסף לרופאים, גם הוא מאוים ברשתות החברתיות ע"י מתנגדי החיסונים | בהמשך הריאיון התייחס שר הבריאות לאמירת שקד: "ניצחנו את פייק הקורונה" ואמר כי זה לא היה פייק "זה היה גל קשה" 

שר הבריאות ניצן הורוביץ: "גם עליי יש איומים"
ניצן הורביץ צילום: Miriam Alster/FLASH90

הבוקר (רביעי) התראיין שר הבריאות ניצן הורוביץ לרשת ב' וחשף כי בנוסף לבכירי משרד הבריאות המאוימים ברשתות החברתיות ע"י מתנגדי החיסונים, גם הוא סופג.

"יש התקפות נבזיות ברשתות על רופאים, על מי שמוביל את המערכת וגם עליי יש איומים", אמר הורוביץ בריאיון. בנוסף התייחס שר הבריאות לסגירת הדיון הרגיש הערב בו תיפול ההכרעה האם להמליץ לצאת למבצע חיסון הילדים ואמר כי הסיבה לסגירתו בפני הציבור בא בעקבות הרצון של המומחים שלא להיחשף "בגלל האיומים וההפחדות".

בהמשך אמר כי ברגע שתתקבל ההחלטה לאפשר חיסון ילדים - "יהיו חיסונים זמינים בכל קופות החולים ואפשר יהיה להתחיל במבצע. אנחנו מצטיידים במלאי מספק ולא צריכה להיות שום בעיה", אמר שר הבריאות. 

בתוך כך התייחס יו"ר מרצ ניצן הורוביץ לאמירתה של שרת הפנים ‎איילת שקד כי "ניצחנו את אסון הפייק קורונה". ואמר: "לא היה פייק בכלל, זה היה גל קשה שהביא את מערכת הבריאות למאמץ דרמטי. שמח שהצלחנו להתגבר על הגל הזה בלי סגרים ובלי השבתה המונית". 

 

שר הבריאות ניצן הורוביץ איילת שקד חיסון ילדים מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד