ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

יורדים לשטח: ישי ודרעי ינסו לעשות סדר באלעד

עובדי עיריית אלעד פונים לכולם: יו"ר ועד העובדים נפגש עם ישי בלשכתו בכנסת, שיגיע בקרוב לביקור בעיר • במקביל מתוכננת פגישה עם אריה דרעי • הבחירות המקומיות מתחילות

מנהיגי ש"ס יורדים לשטח, ישי ודרעי. צילום: פלאש 90
מנהיגי ש"ס יורדים לשטח, ישי ודרעי. צילום: פלאש 90

זו תהיה כפי הנראה יריית הפתיחה למערכת הבחירות המקומיות שתיערך בעוד כמחצית השנה. זה יהיה גם מבחנם הראשון של שני מנהיגי ש"ס אלי ישי ואריה דרעי לקראת מערכת הבחירות הזו.

מתברר כי העיר אלעד אינה מפסיקה לייצר כותרות. קרוב ל-400 עובדי העירייה, רובם ככולם ספרדים, רותחים זה תקופה ארוכה על התנהלות העיריה, וחודשים אחדים לפני בחירות איש בש"ס לא יזלזל במאגר של כאלף קולות למפלגה.

לדברי יו"ר ועד עובדי עירית אלעד תומר כהן, הם פועלים בכל המישורים. תחילה פנו לבית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב, ששלח את הצדדים לדבר ביניהם ולנסות להגיע לפשרה.

במקביל, פנה כהן למרחב בהסתדרות בבקשה לאשר לו להכריז על סכסוך עבודה. לאחר שהמרחב אישר את הדבר התקיימה כמקובל הישיבה החד חודשית בה מחליטים מנהיגי בהסתדרות ובראשם היו"ר עופר עיני בכל נושאי הסכסוכים שבכל הארץ. אמש (שני) נערכה הישיבה והוחלט להתיר לוועד העובדים לשבות. מטבע הדברים ימתין כהן עד למיצוי תקופת הזמן אותו הקצה בית הדין לעבודה לדיונים בין הצדדים, אך לדעתו, כפי שהוא רואה זאת, "העירייה לא משתפת פעולה" כך שאין סיכוי להגיע לעמק השווה.

בו זמנית עירב כהן את שני מנהיגי ש"ס ושיגר מכתבי פניה ללשכות שניהם. הבוקר, בשעה 11, נפגש עם ח"כ אלי ישי בלשכתו שבכנסת. "הסברתי לו שהעיר נחרבת, שהוא חייב להתערב". לשאלתי האם העלה דרישה הנוגעת לזהותו של ראש העיר הבא, השיב בשלילה נחרצת. "לא, אני לא מתערב בפוליטיקה, אני רוצה לדאוג לעובדים ודורש מישי לבוא ולעשות סדר".

פנייה נשלחה גם ללשכתו של ח"כ אריה דרעי, שייפגש בימים הקרובים עם יו"ר ועד העובדים.

ביום שלישי הבא אף הבטיח ח"כ ישי להגיע לשטח כדי לעמוד מקרוב אחר ההתרחשויות.
אלעד שס אריה דרעי אלי ישי עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד