כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מתנחלים נעצרו בחשד לתג מחיר - ושוחררו

שני נערים נעצרו היום בחשד לפעילות תג מחיר - ושוחררו לאחר חקירה קצרה • עמותת 'חננו' קוראת למשטרה "להתמקד בהצתות של ערבים שנועדו להפליל יהודים"

אילוסטרציה, צילום: משטרת ש"י
אילוסטרציה, צילום: משטרת ש"י

מתנחלים נעצרו בחשד לפעילות תג מחיר - ושןחררו: הלילה בשעה 2:30 התקבל דיווח במשטרת מחוז ש"י מתושבים בכפר דיר ג'ריר על כך שמספר כלי רכב עולים באש בתוך הכפר. כוחות משטרה וביטחון נכנסו לפנות בוקר לכפר והחלו בחקירה, בשטח לא נמצאו כתובות גרפיטי וכן ישנם 10 כלי רכב שעלו באש.

כלי תקשורת ערביים דיווחו בשם ערביי דיר ג'ריר כי עשרות מתנחלים חמושים פשטו על הכפר והציתו את כלי הרכב, דבר שגרם לפאניקה ובהלה בכפר.

בשעות אחר הצהרים, ימ"ר מחוז ש"י עצרו שני נערים החשודים בהצתת כלי הרכב. החקירה מתנהלת במשרדי הימ"ר.

בתום חקירה בת מספר שעות בימ"ר ש"י שוחררו השניים ללא תנאים מגבילים.

בעמותת חננו מוסרים בתגובה לשחרורם כי "מוטב שהמשטרה תתמקד בקו של מקרי ההצתות המפוענחים - קרי, הצתות של ערבים על מנת להפליל יהודים, כמו שראינו כבר בטובא זנגריה ובקוצרא רק לאחרונה - ותעזוב את המתיישבים לנפשם"

אחר שבוע מתברר: הדיווח הפלסטיני - שקרי

לפני כחודש וחצי, שבוע אחרי שפלסטינים בכפר קוסרא האשימו מתנחלים באירוע "תג מחיר" בהצתת שישה כלי רכב - המשטרת פירסמה את ממצאי החקירה: "הרקע לאירוע אינו לאומני. הגרסה לא תואמת לממצאים"

בתוך כך, היום (שלישי) סמוך לשעה 12:00 נעצר נער יהודי בן 13 בשבות רחל, על ידי ניידת סיור של תחנת בנימין, בחשד שיידה אבנים לעבר כלי רכב.
תג מחיר מתנחלים שחרור חננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד