י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סלומיאנסקי מהבית היהודי נפגש עם הגר"ח קנייבסקי

חרם של הציבור החרדי על הבית היהודי? מאחורי הקלעים מתנהלים ערוצים חשאיים בין חברי המפלגה לגדולי ישראל • יו"ר ועדת הכספים נפגש עם הגר"ח קנייבסקי, ושוחח עמו רבע שעה • הגר"ח התעניין בדעותיו של השר נפתלי בנט - והבטיח: "אם תפעל למען התורה, יהיה לך רק טוב וברכה בחיים"

ח"כ ניסן סולמיאנסקי. צילום: פלאש 90
ח"כ ניסן סולמיאנסקי. צילום: פלאש 90

בעוד החרם של הציבור החרדי על הבית היהודי בעיצומו, המפלגה מצטיירת כאויבת הציבור החרדי, ועיתון 'המודיע' אף נמנע מלהזכיר את שמו של שר הכלכלה ח"כ נפתלי בנט ומסתפק בתוארו שר הכלכלה, מתברר כי מאחורי הקלעים מתנהלים כל העת מגעים וניסיונות ליצור קשרים טובים בין הצדדים - משני הצדדים, בין היתר גם באמצעות ערוצים חשאיים בין חברי המפלגה לגדולי ישראל.

לפני כשבועיים נערכה בביתו של הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני-ברק פגישה סודית - הנחשפת כאן לראשונה - בין יו"ר ועדת הכספים, ח"כ ניסן סלומיאנסקי, עם הגר"ח.

השיחה בין השניים ארכה כרבע שעה. בפגישה השתתף גם עסקן בכיר בציבור החרדי.

כדי להסוות את קיומה של הפגישה, נקבעה הפגישה בקומה השלישית של הבניין בו מתגורר הגר"ח, וח"כ סלומיאנסקי הגיע לשם באמצעות הכניסה לבניין ולא דרך המבוא הרגיל לביתו של הגר"ח.

הגר"ח שאל את סלומיאנסקי על יו"ר המפלגה נפתלי בנט והתעניין בדעותיו. אחר-כך ביקש ממנו "לנהוג אחרת מיו"ר הסיעה ולפעול למען התורה", באמצעות תפקידו החדש.

הגר"ח אף הבטיח לו כי אם אכן יפעל כך, בשונה מיו"ר מפלגתו, יהיה לו "רק טוב וברכה בחיים".

את תגובת ח"כ ניסן סלומיאנסקי לא הצלחנו להשיג.
הגר''ח קניבסקי נפתלי בנט ניסן סלומיאנסקי מגעים ברכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד