י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אני חייב לך את החיים"

דרמה בשחקים: נוסע איבד את הכרתו וניצל בזכות האחות

במהלך טיסה, איבד בן 41 את הכרתו | אחות שהייתה בדרכה לחתונת חברתה הגיעה במהירות לעברו וניסתה לייצבו | "אני חייב לך את החיים, בזכותך אני עומד כאן היום"

דרמה בשחקים: נוסע איבד את הכרתו וניצל בזכות האחות
אילוסטרציה צילום: unsplash

שריי אוחנה, אחות במחלקת פנימית א' בבית החולים איכילוב, הייתה בטיסה מתל אביב לפראג לחגיגות חתונתה של חברתה הטובה. על אותה טיסה עלה גם אורון לוי, בן ה-41, פקח עירוני בעיריית תל אביב שטס לטיול יחד עם שלושת חבריו.

מספר דקות לאחר ההמראה אורון החל לחוש ברע, צוות הטיסה כרז בכריזה לסיוע רפואי, שריי ששמעה את הקריאה מייד זינקה ממקומה וחשה להזעיק לו עזרה.

"אני מרגיש לא טוב, תעזרי לי", אלו היו המילים האחרונות של אורון בטרם איבד את ההכרה. שריי מספרת כי היא שמה לב שהוא מאוד חיוור ומיובש והבינה שעליה לפעול מהר. "ביקשתי מצוות המטוס את תיק העזרה הראשונה והתחלתי בפעולה של פתיחת וריד לקבלת נוזלים דרך אינפוזיה ומי סוכר דרך הפה, מדדתי לו לחץ דם וניסיתי לייצבו", מתארת שריי.

לאחר דקות ארוכות, אורון הצליח להתאושש וחזר להכרה. לאחר מכן סיפר אורון: "אני לא בדיוק זוכר מה עבר עלי בטיסה, רק יודע שמהרגע שהתעוררתי ולאורך כל הטיסה שריי לא עזבה אותי ודאגה לשלומי עד שנחתנו בשדה התעופה שבפראג, שם חיכה לי האמבולנס". 

אורון עבר סדרת בדיקות ורק לאחר שהכל נמצא תקין הוא המשיך את הטיול עם חבריו, שריי המשיכה בחגיגות החתונה של חברתה ושבה ארצה.

היום (רביעי), שבועיים אחרי המקרה אורון הצליח לאתר את שריי והפתיע אותה במחלקה בבית החולים איכילוב. "אני חייב לך את החיים, בזכותך אני עומד כאן היום", סיכם אורון את המפגש ביניהם.

טיסה איבוד הכרה אחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד