ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
חילופי מתקפות אישיות

עימות בין סמוטריץ' לסילמן: "אישה קטנה; תבוזו לה"

עקב הפלת החוק של חברתו למפלגה על ידי הקואליציה ובתמיכת היושבת ראש עידית סילמן, במפלגת 'הציונות הדתית' זועמים ויורדים נמוך | סמוטריץ': "אם אתם פוגשים אותה בתחנת דלק - תבוזו לה בוז גדול" | האחרונה השיבה: "בצלאל תמיד עשה מה שהוא רוצה"

עימות בין סמוטריץ' לסילמן: "אישה קטנה; תבוזו לה"
בצלאל סמוטריץ' במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

במפלגת 'הציונות הדתית' זועמים ותוקפים הערב (רביעי) את יו"ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן, אשר לא נותרה חייבת והשיבה במתקפה על יו"ר מפלגתם.

במפלגה הדתית-לאומית כועסים בעקבות הפלת החוק של חברת הכנסת מיכל וולדיגר, חברת מפלגתם, אשר רצה לקבוע יום לציון בריאות הנפש, אך נפל לטענתם בגלל לחץ שהפעילה יו"ר הקואליציה המשמשת גם כיו"ר ועדת הבריאות של הכניסות. האחרונה השיבה ותקפה בחריפות את סמוטריץ'.

"שר הבריאות תומך אבל סילמן דרשה שהקואליציה תתנגד כדי שלמיכל לא יהיה חלילה הישג", צייץ ח"כ סמוטריץ'. "אז אם אתם פוגשים את האשה הקטנה הזו בתחנת דלק אל תדחפו אותה חלילה אבל תבוזו לה בוז גדול".

"‏היי עידית, התרשמתי עד עמקי נשמתי, מהריצה שלך להביא את ראש הממשלה שיתנגד לחוק זעיר, רק בגלל שזו אני שחתומה עליו. הלוואי והיית כל כך נמרצת ככה למען הציבור שבחר בך ועבדת עליו בעיניים", עקצה חה"כ וולדיגר, יוזמת החוק שנפל.

יו"ר הקואליציה סילמן השיבה ותקפה את סמוטריץ': "‏לא ארד לרמת השיח העלובה הזו. לא אתייחס לבוטות ולסגנון האלים. לא אגיב גם על השקרים. אין טעם – בצלאל תמיד עשה מה שהוא רוצה – אפילו את הרבנים שלו הוא כבר לא סופר".

"‏האיש שאחרי שנתניהו שכב למענו על הגדר, הפנה לו עורף ושלח אותו הביתה. האיש שהפיל את חוק האזרחות. שאמר שבן גוריון לא "סיים את העבודה" עם ערביי ישראל. אבל אני לא מבקשת שתבוזו לו, רק שתקשיבו טוב למה שיוצא לו מהפה. הוא בז לכולנו בהתנהלותו", טענה הח"כית.

כזכור, בין סילמן לוולדיגר שוררת מתיחות גדולה בתקופה האחרונה. לפני כחודש, הראשונה העבירה חוק אשר מעביר את הסמכויות לטיפול בהתמכרויות והענקת שירותי גמילה ממשרד הבריאות לבתי החולים - חוק דומה הוצע על ידי חה"כ מיכל וולדיגר - אך נדחה.

בשל כך, וולדיגר שיגרה מכתב ליו"ר ועדת הכנסת ניר אורבך, בו דרשה למנוע "גניבת" חוקים. בנוסף, וולדיגר וסילמן קיימו לפני כן, באופן נפרד, שני כנסים שונים לכבוד יום המודעות לבריאות הנפש - מה שיצר עימות ביניהן.

בצלאל סמוטריץ עידית סילמן מיכל וולדיגר בריאות הנפש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד