כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לאחר ההופעה המוצלחת

מדוע ינון מגל סירב להתארח בערוץ 12?

לאחר ההופעה המוצלחת בשבת שחלפה: ינון מגל נאלץ לסרב לבקשת 'ערוץ 12' להתארח בתוכנית "פגוש את העיתונות" של רינה מצליח, זאת לאחר ש'ערוץ 20' לא אישר את השתתפותו

מדוע ינון מגל סירב להתארח בערוץ 12?
ינון מגל צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

איש התקשורת הימני, ינון מגל, נאלץ לסרב לבקשת 'ערוץ 12' להתארח בתוכנית "פגוש את העיתונות" המוגשת על ידי רינה מצליח, זאת לאחר ש'ערוץ 20', בו מגל מועסק, לא אישר את השתתפותו.

על פי הדיווח של כתב הבידור ערן סויסה מ'ישראל היום', מגל, שהתארח בשבת האחרונה בפאנל, התבקש שוב להתארח, לאור ההצלחה הגדולה, אך נאלץ לסרב.

מגל הוא שדרן ברדיו 103FM, וכן מופיע גם ב'ערוץ 20'. בשני כלי התקשורת הוא מאוד פופולרי וצובר אחוזי רייטינג גבוהים ביותר, מה שמסביר אולי את הבקשה החוזרת של 'ערוץ 12'.

יצוין כי רק לאחרונה מגל תקף את 'חדשות 12' בשל האופן בו סיקרו את תקיפת חבר הכנסת איתמר בן גביר על ידי איימן עודה בבית החולים קפלן, עליה גם הגיש תלונה למשטרה וטען: "כמה עלובים 'חדשות 12' הם שמו הערב את האייטם על אלימות פיזית בין חברי כנסת אחרי הפרסומות. ובחוסר הענייניות שלהם הם כמובן מזמינים את האירוע החמור הבא. ברור שאם בן גביר היה התוקף ועודה המותקף זה היה הרבה יותר גבוה, סביר שפותח את המהדורה. אבל זה כבר בגלל שהם גזענים".

ינון מגל רינה מצליח ערוץ 12 ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד