כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"איבדתי את אמא שלי"

יום לפני ההפיכה: הנסיך הארי והמייל ששלח למנכ"ל טוויטר

הנסיך הארי השתתף בוועידה שדנה ב"שקרים באינטרנט" ויוצא חוצץ כנגד מנהלי הרשתות החברתיות | המייל ששלח למנכ"ל טוויטר יום לפני ההפיכה בקפיטול | "איבדתי את אמא שלי בגלל הפקרות של פרסומים לא נכונים"

יום לפני ההפיכה: הנסיך הארי והמייל ששלח למנכ"ל טוויטר
הנסיך הארי צילום: אינסטגרם

הנסיך הארי סיפר כי שלח דוא"ל למנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי יום לפני המהומה ב-6 בינואר בבניין הקפיטול האמריקאי, והזהיר אותו שהפלטפורמה שלו "מאפשרת לבצע הפיכה" ומאז לא שמע ממנו, כך סיפר הארי לוועידה שדנה על "שקרים באינטרנט".

הארי אמר: "אני מכיר את הסיפור יותר מדי טוב, איבדתי את אמא שלי בגלל ההפקרות הזאת, וברור שאני נחוש לא לאבד את אמא של הילדים שלי לאותו דבר".

כשנשאל אם שוחח עם מארק צוקרברג בעלי פייסבוק או עם ג'ק דורסי בעלי טוויטר על דאגותיו לגבי המדיה החברתית, אמר הארי: "ג'ק ואני שלחנו אימייל זה לזה לפני ה-6 בינואר, שם הזהרתי אותו שהפלטפורמה שלו מאפשרת ביצוע הפיכה, המייל הזה נשלח יום קודם ואז זה קרה ומאז לא שמעתי ממנו".

כזכור, ב-6 בינואר, מפגינים פרו טראמפ ביקשו לבטל את תוצאת הבחירות על ידי הסתערות על הקפיטול, ברשתות החברתיות התפרסמו תיאוריות קונספירציה שתרמו לכך. הוא אמר: "מידע מוטעה הוא משבר הומניטרי עולמי. הרגשתי את זה באופן אישי לאורך השנים, ועכשיו אני צופה בזה מתרחש בעולם, משפיע על כולם לא רק באמריקה, ממש על כולם ברחבי העולם".

"החלק הכי מפחיד בזה הוא שאתה לא צריך להיות מקוון כדי להיות מושפע מזה. חשוב להכיר בבעיה זו לא מקורה במדיה החברתית.

"למדתי מגיל צעיר מאוד שהתמריצים של פרסום אינם בהכרח מתאימים לתמריצי האמת, אני מכיר את הסיפור יותר מדי טוב, איבדתי את אמא שלי בגלל ההפקרות הזאת, וברור שאני נחוש לא לאבד את אמא של הילדים שלי לאותו דבר".

הארי מתגורר כיום בדרום קליפורניה עם אשתו ושני ילדיו אמר שהאינטרנט "מוגדר על ידי שנאה, פילוג ושקרים". הוא אמר: "במשק בית אחד יכול להיות שלוש או ארבע גרסאות של המציאות בכל הנוגע לאמת ולעובדות, זה לא מקרה של "זה יכול לקרות לך", זה כבר קורה לך".

הארי אמר שהוא ומייגן היו מטרה להטרדות ושנאה, למרות שאין להם חשבון אישי באף מדיה חברתית. "אנחנו לא ברשתות החברתיות, ועד שהדברים ישתנו זה יישאר כפי שהוא, מה שלמדתי במהלך ששת החודשים האחרונים שאפשר לשנות דברים, אתרי מדיה חברתית צריכים לקחת אחריות ולא להפיץ שנאה ושקרים".

הנסיך הארי טוויטר ג'ק דורסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד