ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"הולכים לתת לך גז"

ילד יהודי בן 11 הותקף על ידי שני צעירים אנטישמים

מנער ועד זקן: האנטישמיות בצרפת מרימה ראש בשנים האחרונות  וכעת היא פוגשת גם את הגילאים הצעירים יותר | ילד יהודי כבן 11 הותקף בפריז על ידי שני תוקפים צעירים, שהיכו וחבטו בו   

ילד יהודי בן 11 הותקף על ידי שני צעירים אנטישמים
ילד בעונש. אילוסטרציה צילום: Flash90

אנטישמיות נגד ילדים: ילד יהודי בן 11 הותקף בפריז, שני התוקפים צעירים בני 14 תקפו אותו וקראו לעברו, "יהודי מלוכלך, אנחנו הולכים לתת לך גז".

הילד סיפר לתקשורת המקומית, כי הוא נשאל על ידם האם "אתה יהודי?", הוא הוכה והועלב בגלל דתו, התקיפה אירעה במגרש משחקים כשהתלמיד הלך עם שני חבריו לבית הספר בשאנקואיי סמוך לפריז, שני תלמידי בית ספר גדולים יותר ניגשו לקבוצה ושאלו כל אחד מהם: "האם אתה יהודי?" הילד בן ה-11 הנהן כי הוא יהודי.

מיד החלו שני התלמידים לתקוף אותו פיזית עם עלבונות אנטישמיים, לפי גורם המקורב לתיק, אחד התוקפים אמר לו, "יהודי מלוכלך, אנחנו הולכים לתת לך גז". לאחר מכן אחד מהם תפס בקורבן הצעיר בצוואר בחזקה, ולאחר מכן הם הצדיעו הצדעות נאציות.

להורי הקורבן נודע על הדבר תשעה ימים לאחר מכן. הם החליטו להגיש תלונה בגין "אלימות בעלת אופי אנטישמי". הילד עבר טיפול פסיכולוגי, נפתחה חקירה ושני הנערים נעצרו, אחד מהם אמר שהוא לא ידע את משמעות ההצדעה הנאצית, השני הודה בפני החוקרים שהוא מכיר את נושא ההצדעה.

ע"פ הדיווחים בצרפת, שני התוקפים כתבו לילד מכתב התנצלות, ויאלצו לעבור קורס אזרחות, קורס זה מיועד למבוגרים, אך גם לקטינים מגיל 13 ומטרתו לספק חומר למחשבה על גזענות ואנטישמיות.

אנטישמיות בפריז תקיפת ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד