כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ירושלים: דו"ח חריף נגד המחלקה לתרבות תורנית

בכירים במחלקה לתרבות תורנית נדרשו לענות על שאלות נוקבות על ידי מבקרת העירייה בטיוטת דו"ח שחיברה • מקור בעירייה: יתכן שהדו"ח יפורסם רק לאחר הבחירות

ברקת
ברקת

מתח רב במחלקה לתרבות תורנית בעיריית ירושלים: כמה מבכירי המחלקה קיבלו לאחרונה לידיהם טיוטת דו"ח שחובר על ידי מבקרת העירייה, ובו היא מותחת ביקורת קשה על התנהלות האגף.

הדו"ח הועבר גם לראש העיר ניר ברקת, מנכ"ל העירייה יוסי היימן, ועוד.

המחלקה, בראשה עומד גבריאל שטאובר, אחראית בין היתר על אירועי התרבות במגזר החרדי בירושלים. בשנים החולפות צברו אנשיה ניסיון רב בהפעלת ספריות ברחבי העיר, הפקת אירועים המוניים כמו אירועי חג ומועד, קיום שווקים, הפעלת קורסים רבים בנושאים מגוונים, קיום ירידים ועוד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכירים במחלקה קיבלו לידיהם בשבוע החולף את הדו"ח שחיברה מלכה דרור, מבקרת העירייה, והם ייאלצו להשיב בפרוטרוט על הטענות שהועלו נגדם. גורם בעירייה סיפר כי אחת הטענות הקשות שנכתבו בדו"ח הגיעה לאחר תלונה קשה מצד אחת החברות שהתמודדה והפסידה בהוצאת הגדה של פסח מטעם המחלקה.

בשל העובדה כי מספר מקבלי הדו"ח הוא קטן, רוב הגורמים בעירייה כלל אינם מודעים לממצאיו.

סיבה נוספת לאי הוודאות היא העובדה שהדו"ח עדיין אסור לפרסום. ההערכה היא כי הדו"ח הסופי יפורסם בעוד מספר חודשים. לדברי מקור בעירייה, יתכן אף שהוא יפורסם "לאחר הבחירות".

נמשיך ונעקוב.
המחלקה לתרבות תורנית שטאובר דו''ח עירייה ביקורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד