י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
הרצח המחריד בצרפת

מאסר עולם לרוצח ניצולת השואה; חברו קיבל 15 שנות מאסר

מיריי קנול, ניצולת שואה, נרצחה במרץ 2018, על ידי יאסין מיהוב, שדקר את קנול 11 פעמים ולאחר מכן הצית את דירתה, על שותפו של מיהוב, אלכס קארימבאקוס, נגזרו 15 שנים בכלא

מאסר עולם לרוצח ניצולת השואה; חברו קיבל 15 שנות מאסר
אילוסטרציה צילום: pixabay

בית משפט בפריז גזר מאסר עולם על יאסין מיהוב, שהורשע ברצח ניצולת השואה מיריי קנול בדירתה בצרפת בשנת 2018. מיהוב דקר את קנול 11 פעמים ולאחר מכן הצית את דירתה שברובע ה-11 בפריז. על שותפו של מיהוב, אלכס קארימבאקוס, נגזרו 15 שנים בכלא.

יאסין מיהוב, בן 32, אמר בבית המשפט בקול שקט לאחר גזר הדין: "אני מצטער בשביל המשפחה שלה על כל מה שקרה". אחר כך אמר אלכס קארימבאקוס, בן 25: "אני רוצה להביע חרטה על שלא עשיתי כלום, הייתי צריך לפעול, להתנגד ליאסין מיהוב".

אמה של יאסין מיהוב, זוליקה, נידונה לשלוש שנות מאסר, מהן שנתיים על תנאי בגין "השמדת ראיות".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' במרץ 2018. מיריי קנול קשישה יהודייה נדקרה למוות ונשרפה לאחר שביתה הוצת. למקום הוזעקו כוחות כיבוי והצלה, הכוחות מצאו אותה כשהיא ללא רוח חיים לאחר שנדקרה באכזריות. על גופת האשה נמצאו 11 דקירות לאחר ניתוח שבוצע בה.

בהודעה שפירסם ארגון BNVCA, (ארגון הגג של יהודי צרפת למלחמה באנטישמיות) נכתב כי "הגברת מיריי קנול. נדקרה למוות ונשרפה לאחר מכן, הנרצחת התלוננה לרשויות לפני תקופה כי שכן שלה איים לשרוף אותה, האשה הייתה ניצולת שואה".

אתרי חדשות נוספים דיווחו כי הנרצחת התלוננה כמה פעמים בחודשים האחרונים לחייה נגד השכן שנעצר, היא סיפרה לשוטרים כי הוא מאיים לרצוח ולשרוף אותה, בנוסף דווח כי החשוד היה צועק לעברה בכל הזדמנות קריאות אנטישמיות, כמו "יהודייה מלוכלכת", והמשטרה לא עשתה דבר.

מאסר עולם צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד