כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ההצבעה נגד עמדת הקואליציה

"מקבל איומים": ח"כ מאזן גנאים מצהיר כיצד ינהג בפעם הבאה

ח"כ מאזן גנאים מרע"מ אשר הצביע אמש עם האופוזיציה וגרם מבוכה רבה לקואליציה בה הוא חבר, התחייב הבוקר בריאיון "במידה ואעמוד באותו מבחן שוב, אגיש את התפטרותי לכנסת" 

"מקבל איומים": ח"כ מאזן גנאים מצהיר כיצד ינהג בפעם הבאה
מאזן גנאים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שהביך אמש את הקואליציה ובניגוד לחבריו הצביע בעד הקמת בית חולים בסכנין, התראיין הבוקר (חמישי) ח"כ מאזן גנאים מרע"מ לרדיו 'נאס' והתחייב כי אם יעמוד במבחן דומה בעתיד - יתפטר. 

גנאים, אשר מתגורר בסכנין, אמר הבוקר ברדיו כי "במידה ואעמוד באותו מבחן שוב וארגיש שצו מצפוני מחייב אותי להצביע נגד הקואליציה אגיש את התפטרותי מהכנסת". 

מוקדם יותר הבוקר, דווח ברשת ב' כי שעות לפני ההצבעה אמש במליאה על הצעת חוק לבניית ביה"ח בסכנין, ניסו בקואליציה לשכנע את ח"כ גנאים להצביע נגדו - ואף הציעו לו הקמת מכללה בסכנין בתהליך מזורז, שתהווה לו רווח פוליטי. 

אך על פי הדיווח ברשת ב', גנאים אמר בשיחות סגורות כי "אם אצביע נגד הקמת ביה"ח בעיר שלי - לא אוכל לחזור אליה". בנוסף שיתף ח"כ גנאים: "אני מקבל איומים בטלפון".

כזכור, אמש העריך העיתונאי עקיבא נוביק כי על פי גורמים בכנסת, מאזן גנאים מתכוון לרוץ בבחירות 2023 לראשות העיר סכנין ולנסות לחזור לתפקיד. לפיכך, ההצבעה שלו אמש נועדה בעיקר למנוע מיריביו העתידיים את קמפיין "אל תצביעו למי שהתנגד להקמת בית חולים". 

מפלגת רע"מ מאזן גנאים קואליציה אופזיציה סכנין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד