ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"לא קשורה לארגון ביון"

טורקיה: זוג ישראלים צילמו את ביתו של הנשיא ארדואן ונעצרו

זוג ישראלים ממרכז הארץ שיצאו לטיול יום הולדת בטורקיה, צילמו לתומם את ביתו של הנשיא ארדואן ושלחו לוואטסאפ המשפחתי. השניים נעצרו ובמשרד החוץ הודיעו כי הם מכירים את המקרה

טורקיה: זוג ישראלים צילמו את ביתו של הנשיא ארדואן ונעצרו
אילוסטרציה צילום: unsplash

זוג ישראלים בשנות ה-40 לחייהם נעצרו לאחר שצילמו את ביתו של הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן בטורקיה. לפי הפרסום ב-N12' האישה צילמה את הבית ושלחה בקבוצה של המשפחה, אך לא ידעה שאסור לצלם ונעצרה.

אחותה של הישראלית העצורה בטורקיה אמרה בשיחה עם N12: "ידענו שהם אמורים לחזור ביום שלישי ופתאום נעלמו, אנחנו מאוד מודאגים". לפי הדיווח משרד החוץ מכיר את האירוע ומטפל בו.

מדובר בבני זוג ממרכז הארץ שיצאו לטיול יום הולדת בטורקיה. הם היו אמורים לחזור ארצה ביום שלישי, אך כשלא יצרו קשר בני המשפחה והילדים שלהם החלו לדאוג. לאחר בירור, נודע להם שהם נעצרו אחרי שבת הזוג צילמה את ביתו של ארדואן, ואף שלחה בקבוצה של המשפחה: "איזה יפה הבית". ככל הנראה האישה לא הייתה מודעת לעובדה שצילום הבית מנוגד לחוק, ועל כן השניים נעצרו.

"אחותי לא קשורה לשום ארגון ביון. נקווה מאוד שישחררו אותה כמה שיותר מהר". הוסיפה האחות, "ביקשו מאיתנו לא לדבר ולהצניע את האירוע. היינו בטוחים שישחררו אותם מהר, אבל עכשיו אנחנו לא יכולים לשתוק. דואגים לאחותי ולגיסי".

טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד