י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

רבקה סגל: איך מזניקים את הסטארט אפ שלכם קדימה?

רבקה סגל היא חדשות טובות בתחום ההייטק. מדובר באשת מקצוע שיכולה לקדם תהליכים בצורה יעילה ונכונה

רבקה סגל: איך מזניקים את הסטארט אפ שלכם קדימה?
הזנקת סטארטאפים צילום: freepik

בכול הנוגע לחברות הזנק וסטארט אפים: כולנו יודעים שלא חסרות אמצאות, פטנטים, מוצרים ורעיונות. אם יש לכם סטארט-אפ ייחודי שיש לו סיכוי להצליח ובגדול. אם אתם בעלים של חברת הייטק או הזנק - כדאי שיהיו לצידכם אנשי מקצוע מעולים. לשם כך חשוב להכיר אשת מקצוע בשם רבקה סגל, חברת צוות איכותית ובעלת מוטיבציה שתהיה המפתח להצלחה שלכם.

רבקה סגל היא חדשות טובות בתחום ההייטק ומדובר באשת מקצוע שיכולה לקדם תהליכים בצורה יעילה ונכונה. סגל למדה מדעי מחשב באוניברסיטת תל אביב וסיימה תואר שני בתחום. בצעירותה שרתה בצבא בתפקיד ייחודי מוביל בתחום הלוגיסטיקה וההנהלה ודרכה בעולם הפיתוח הארגוני, בעולם ההייטק ובמחשוב היה כבר ברור לה - היא מלווה ארגונים אל הצלחה.

ובהחלט, על מנת להגיע להישגים בתחום ההייטק חשוב למצוא את אנשי הצוות הנכונים ביותר עבור הארגון ומבחינה זאת רבקה סגל היא אשת במקצוע הדרושה לכם.

רבקה הובילה צוותים, הובילה ארגונים, לקחה חברות הזנק צעדים גדולים קדימה והייתה חלק בלתי נפרד מהצלחתם של לא מעט ארגונים, חלקם מצליחים במיוחד בכול רחבי העולם.

סגל הגיעה לתפקידי ניהול באמצעות ניסיון ומיומנויות שרכשה עם השנים, כאשר הניסיון הראשוני שלה נרכש כאשר שובצה לתפקיד צבאי משמעותי.

סגל למדה לימודי תואר ראשון ושני במדעי המחשב והשיגה ציונים גבוהים שהובילו אותה להמשיך לעבוד בתחום, לייעץ ולהוביל ארגונים ולספק את הניסיון שלה לארגונים גדולים שהיא מנהיגה.

כיצד מובילים ארגון להצלחה?

על מנת להוביל מטרות ולהגשימן, דרוש צוות מנצח. אם תגייסו את סגל לצוות שלכם, תוכלו כבר עכשיו לרתום את העסק להצלחה. לכן, זה הזמן לבחור צוות מנצח עבור חברת ההייטק שלכם.

ארגון יכול להגיע להצלחה במידה ואנשי הצוות יהיו חדורים מטרה וכולם יהיו מכוונים להצלחה של המוצר, האמצאה, הפטנט, הארגון או היוזמה. 

באמצעות אנשי מפתח כמו רבקה סגל אפשר להתקדם כאשר סגל יכולה לקחת את המושכות ולהנהיג את הארגון קדימה במידה ותזדקקו לאשת מקצוע מובילה.

אם דרוש לכם מנכ"ל להובלה של תהליכים כדאי לבחור אנשי  מקצוע כמו סגל שיודעים לנהל מוסדות, ארגונים, עסקים וחברות הזנק.

לסגל יש ניסיון יוצא דופן בענף ההייטק לכן היא אשת מקצוע שחשוב שתהיה לצדכם.

סגל כבר הייתה בחייה בתפקידי מנכ"ל או בתפקידים מובילים והיא מושלמת להובלה של תהליכים או הנעה שלהם.

כאשר אתם רוצים להוביל ארגון להצלחה יש לחשוב קדימה ולדעת מי ה"מוסקטרים" שלכם שיפעלו למענכם ולמען הארגון בצורה עקבית ונחושה.

לכן חשוב תמיד לבחור אנשי מקצוע עם ניסיון בעיקר כאשר מדובר בארגונים שזקוקים להתנעה הראשונית ולכניסה המיוחדת לשוק ההייטק או לכל תחום אחר.

לסיכום, רבקה סגל, בעלת תואר שני במדעי המחשב, בעלת ניסיון רב, שהחלה את דרכה בצבא בתפקיד מוביל וכעת חדורת מטרה לשאר תפקידים כמו מנכ"ל להובלת תהליכים, לכן מדובר באשת הצוות שאתם צריכים לידכם והיא תעזור להוביל את הארגון שלכם להצלחה!

סטארטאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד