כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

זה קורה רק פעם בשנה אז החלטנו לחגוג בגדול!

חודש הקניות של נובמבר נפתח במבצעים עם מותגי הביוטי והטיפוח הנחשקים והמובילים של קבוצת החברות אסתי לאודרהנחות והטבות מיוחדות על מגוון מוצרים לצד חווית קנייה ושירות משודרגים באתרי האונליין של המותגים מאק, אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס, גלאם גלואו וג'ו מלון לונדון, ושירות חדש המאפשר החזרת מוצרים ממגוון מותגי הקבוצה עם שליח עד הבית

זה קורה רק פעם בשנה אז החלטנו לחגוג בגדול!
מוצרי איפור צילום: unsplash

שירל עודד, מנהלת חטיבת האונליין בקבוצת החברות אסתי לאודר ישראל: " קבוצת החברות אסתי לאודר מציעה השנה חודש ימים של קרנבל מכירות והזדמנות אדירה לרכוש את מותגי הביוטי והטיפוח המובילים שלנו במחירים אטרקטיביים והפתעות מיוחדות דרך חווית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר . לכן, ההערכות  הלוגיסטית והתפעולית לנובמבר החלה כבר בחודש מרץ במסגרתה הכשרנו צוותים נוספים בשירות הלקוחות ובצוות המלקטים, הארכנו את  שעות הפעילות בשירות הלקוחות ושדרגנו את מערך המשלוחים. במקביל, השקנו מגוון רחב של שירותים וכלים טכנולוגים המעניקים ללקוח חווית קניה נוחה, מהירה והכי חשוב -מהנה".

קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, מקבוצות הקוסמטיקה הגדולות בעולם ובישראל, תציע לאורך כל חודש נובמבר חגיגת הטבות ומבצעים אטרקטיביים באתרי האונליין של המותגים המובילים,  כמו גם באתרי האונליין של סופר פארם, אפריל, BE, עזריאלי, טרמינל X, גלאם 42 ואחרים, במטרה להעניק ללקוחה הישראלית ליהנות ממוצרי הקוסמטיקה המובילים בכל אתר בו היא רגילה לרכוש ולחזק את היתרונות של האתרים הישראלים עם מוצרים מקוריים, שרות בעברית, מסירה עד הבית באמצעות שליחים וכו'. 

חגיגת השופינג באתרים לא מנותקת מחוויית השירות הכוללת ומאפשרת מגוון אפשרויות לקנייה מהירה ונוחה גם באמצעות צ'אט ווטסאפ עם אנשי מקצוע, איתם ניתן להתייעץ בנושאים שונים, וכלים מבוססי טכנולוגיה הקיימים באתרי המותגים להעצמת חווית הקנייה למהנה ואינטראקטיבית כדוגמת  Virtual Try On המסייע להתאים ללקוחה את הגוון המדויק לה במוצרים שפחות נוחים לקנייה מקוונת כמו מייק-אפ או שפתון, המחייבים התאמה לגוון עור.

בנוסף, בימים אלו מושק גם שירות חדש, ELC Returnsהמאפשר ללקוחה להחזיר כל מוצר שנרכש (ולא נפתח) בקלות ובמהירות, דרך האתר. האיסוף יתבצע ע"י שליח שיגיע לבית הלקוחה, עד 3 ימי עסקים מרגע ההזמנה. לינק להרשמה לשירות : https://elcreturns.com/

קליניק www.clinique.co.il

שופינג IL 7-14.11 – 30% הנחה על כל האתר והחנויות + כל המייק-אפים ב- 119 ₪ בלבד + מהדורה מוגבלת -מארז של 7 מוצרים מובילים בגודל מלא - מוצרי הבסט סלרס של קליניק בשווי 1,335  ₪  יימכר ב- 499 ₪ בלבד.

סמאשבוקס www.Smashbox.store

שופינג IL 7-13.11 – 30% הנחה על כל האתר+ תיק איפור מתנה בכל רכישה. בנוסף, בכל רכישה מעל 199 ₪ מסקרה Full Exposure בגודל מלא, בשווי 109 ש"ח, במתנה!

גלאם גלואו https://www.glamglow.shop/

שופינג IL 7-13.11 – 30% הנחה על כל האתר.

ברכישה מעל 199 ₪ סבון ניקוי בגודל מלא, בשווי 109 שח במתנה

אסתי לאודר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד