י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"יחבר עוד שותפים לדרכנו"

לראשונה: המפלגה הימנית פותחת קו נייעס

מפלגת 'נעם' פותחת קו טלפוני לציבור, דרכו ניתן להתעדכן על הפעילות הפרלמנטרית, להאזין לנאומים וראיונות - במטרה לפנות אל המצביעים הפוטנציאלים בעלי הטלפונים הכשרים | במפלגה מסבירים: "בטוחים שהמהלך יחבר עוד ועוד שותפים לדרכנו"

לראשונה: המפלגה הימנית פותחת קו נייעס
מפלגת 'נעם' צילום: הדס פרוש, פלאש90

לאחר שעד כה היו בעיקר קווי חדשות ואקטואליה, אל קווי הנייעס מצטרפת מפלגה דתית-לאומית במטרה לפנות אל מצביעים פוטנציאליים בעלי טלפונים הכשרים.

בקו הנייעס החדש, שנקרא "מעוז הנייעס", על שם יו"ר המפלגה חבר הכנסת אבי מעוז, ניתן יהיה להתעדכן על הפעילות הפרלמנטרית של האחרון, להאזין לנאומים ולראיונות שלו ולשמוע את הדוברים השונים בכנסים ובאירועים של המפלגה.

עוד ניתן יהיה להתפקד דרך קו הנייעס למפלגה, ובכך המפלגה פונה במפקדה גם אל הציבור החרדי, לאחר שעד כה בעיקר פנו לציונות הדתית.

"אלפים רבים מתומכי המפלגה שרוצים להיות שותפים ולהתעדכן בנעשה, אינם שומעים חדשות או שאינם בעלי סמארטפונים", מסבירים במפלגה את הסיבה לפתיחת הקו הטלפוני. "חשוב לנו לשמור על קשר עם כלל הציבורים היהודיים במדינה, ושמחנו להיענות לבקשות ולפתוח את קו 'מעוז הנייעס' הטלפוני לרווחת מי שאינו נגיש לאינטרנט ולתקשורת".

"אנחנו בטוחים שהמהלך יחבר עוד ועוד שותפים לדרכה של נעם ולהזדהות עם ערכיה. חשוב לנו לשמור על קשר עם כלל הציבורים היהודיים במדינה, ובתוכם בעלי הטלפונים הכשרים", הוסיפו.

כאמור, ב'נעם' החלו בתקופה האחרונה במפקד רחב, כשבין הרבנים שהתפקדו למפלגה הם הרב צבי טאו, נשיא מוסדות 'הר המור' ומנהיגה הרוחני של המפלגה, הרב שלמה אבינר, נשיא ישיבת 'עטרת כהנים' ועוד.

מפלגת נעם קו נייעס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד