י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"עלילת דם על מתנחלים"

"צפויים סרטוני אלימות": 'בצלמו' נגד 'שלום עכשיו'

בארגון 'בצלמו' הודיעו כי בכוונתם לפנות ליועמ"ש באופן מיידי, להגיש כתב אישום נגד 'שלום עכשיו' בגין הוצאת לשון הרע על ציבור, במסגרת המתקפה שבה נטען כי "לא צריך להפעיל מערך איסוף מודיעין משוכלל כדי לדעת שבשבת הקרובה נראה סרטוני אלימות מתנחלים"

"צפויים סרטוני אלימות": 'בצלמו' נגד 'שלום עכשיו'
מתנחלים. אילוסטרציה צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

בארגון 'בצלמו' הודיעו היום (חמישי) כי בכוונתם לפנות ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט באופן מיידי, בבקשה להגיש כתב אישום נגד תנועת 'שלום עכשיו' בגין הוצאת לשון הרע על ציבור. זאת, לאחר מתקפה של התנועה נגד המתיישבים באיו"ש.

ב'שלום עכשיו' יצאו במתקפה נגד המתיישבים ונגד שר הביטחון בני גנץ, בטענה כי בשבת הקרובה המתיישבים יתקפו פלסטינים וכי על גנץ לעצור אותם עכשיו. "לא צריך להפעיל מערך איסוף מודיעין משוכלל כדי לדעת שבשבת הקרובה נראה סרטוני אלימות מתנחלים", טענו ב'שלום עכשיו'.

עוד הוסיפו: "המתקפה הרצחנית שביצעו אתמול מתנחלים חמושים כנגד פלסטינים בדרום הר חברון היא בסך הכול קדימון לקראת סוף השבוע הקרוב. בני גנץ - האלימות משתוללת עכשיו. האחריות למנוע קורבנות נוספים היא עליך".

הציוץ של 'שלום עכשיו' נגד המתנחלים

לטענתם, "אין צבא. אין משטרה. מתנחלים חמושים ממוצבי הטרור במאחזים הבלתי-חוקיים יוצאים כל שבת לתקיפות של פלסטינים, פעילים וחיילים. כמו הפיגוע שביצעו מתנחלים בכפר מופקרה וכמו הפשיטה האלימה על גן. המשחקים בסוסיא בשבת האחרונה - גם בשבת הקרובה ידוע מראש שתהיה אלימות מתנחלים. בני גנץ - זה עליך".

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "בכוונתנו לפנות ליועמ"ש באופן מיידי שיגיש כתב אישום נגד שלום עכשיו בגין הוצאת לשון הרע על ציבור. מזעזע שהסתה כזאת מתרחשת. לצערי לא למדנו בעבר שהסתה הורגת אני קורא לכל חברי הכנסת לגנות את ההסתה, וקורא ליועמ"ש להגיש מיידית כתב אישום. לא ניתן להסית כנגד ציבור שהינו מלח הארץ".

בצלמו שלום עכשיו מתנחלים פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד