כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מי הודיע למשפחה?

פרטים חדשים על מעצר בני הזוג בטורקיה

מעצר בני הזוג הישראלים באנקרה: אשתו של מדריך הטיולים המקומי, שנעצר גם הוא יחד עם זוג התיירים, היא זו שהודיעה למשפחתם בישראל על דבר מעצרם והללו מיד החלו לפעול למען שחרורם | עורך דינם: "מעצר מיותר. כל חטאם נעוץ בכך שצילמו את ארמונו של ארדואן במהלך שיט תמים"

פרטים חדשים על מעצר בני הזוג בטורקיה
אילוסטרציה צילום: pexels

לאחר מעצרם של בני זוג ישראלי באנקרה בירת טורקיה, לאחר שצילמו את ארמונו של הנשיא רג'יפ טאיפ ארדואן ללא ידיעה כי הדבר אסור על פי חוק, מסתבר כי בני משפחתם של בני הזוג קיבלו את הידיעה על מעצרן מאשתו של מדריך הטיולים המקומי.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הזוג הישראלי צילמו את ארמונו של ארדואן בספונטניות תוך כדי שיט בסמוך. לאחר שהזוג נעצר יחד עם מדריך הטיולים המקומי, אשתו של המדריך יצרה קשר עם משפחות העצורים הישראלים, והודיעה להם על דבר מעצרם.

לטענת גורם המעורה בפרשה, היתה כאן התנהלות מזלזלת מצידם של הטורקים, הם לא טרחו להודיע למשפחה, הם עצרו את הזוג ואת מדריך הטיולים כי הם צילמו ללא ידיעה שהדבר אסור.

מעורך הדין ניר יסלוביץ, המייצג את בני הזוג שנעצרו בטורקיה נמסר: "מעצר מרשיי הינו מעצר מיותר. כל חטאם נעוץ בכך שצילמו את ארמונו של ארדואן במהלך שיט תמים. זהו המקרה הנדיר שעל משרד החוץ לעשות כל שניתן בידו על מנת שאזרחים ישראלים לא ימצאו במעצר מחוץ לגבולות המדינה על לא עוול בכפם".

עו"ד ניר יסלוביץ. צילום: רונית ינון.

כזכור, כפי שדווח הבוקר (חמישי) ב'בחדרי חרדים', זוג ישראלים בשנות ה-40 לחייהם נעצרו לאחר שצילמו את ארמונו של הנשיא רג'יפ טאיפ ארדואן בטורקיה. לפי הפרסום ב-'N12' האישה צילמה את הבית ושלחה בקבוצה של המשפחה, אך לא ידעה שאסור לצלם ונעצרה.

אחותה של העצורה אמרה בשיחה עם 'N12': "ידענו שהם אמורים לחזור ביום שלישי ופתאום נעלמו, אנחנו מאוד מודאגים". לפי הדיווח משרד החוץ מכיר את האירוע ומטפל בו.

טורקיה מעצר ניר יסלוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד