כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

יחימוביץ' מודה: איבדתי למפלגה 4 מנדטים

במפגש עם פעילים הודתה כי שגתה כאשר נמנעה מעיסוק בנושא המדיני • "כשאני מסתכלת לאחור אני מעריכה שאיבדנו שני מנדטים למרצ ושני מנדטים לתנועה"

יחימוביץ'. צילום:פלאש90
יחימוביץ'. צילום:פלאש90

שלב הפקת לקחים על תוצאות הבחירות במפלגת העבודה לא איחר לבוא: ביום חמישי האחרון, במפגש פעילי המפלגה בראשון לציון, יחד עם יו"ר המפלגה ויו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ', הודתה האחרונה בגילוי לב כי שגתה כאשר נמנעה מעיסוק בנושא המדיני.

דבריה של יחימוביץ' פורסמו, לאחר שהקלטה מהמפגש הגיעה לידי 'מעריב'. וכך נשמעה יחימוביץ' בהקלטה:

"בתחום המדיני, אני רוצה להגיד משהו שהוא גם חשבון נפש לגבי הבחירות. התפיסה המדינית שלי היא מאוד מובנת מאליה. אני לא מרגישה שאני צריכה לקום כל בוקר ולהגיד מחדש שאני רוצה שלום בגבולות בני הגנה.

"מתברר שמה שמותר ליאיר לפיד - לא לדבר מילה מדינית - לנו אין את הפריבילגיה הזאת. אנשים מצפים מאיתנו ליריעה רחבה בכל תחום מתחומי החיים. והדבר הזה, סדר היום המדיני, שאצלי לא היה במקום הראשון, באופן אותנטי ולא כאסטרטגיה, כשאני מסתכלת לאחור אני מעריכה שאיבדנו שני מנדטים למרצ ושני מנדטים לתנועה.

"מדובר במנדטים מאנשי שמאל שכן יכלו להיות במפלגת העבודה, אבל במידה רבה הרגישו פגועים.

"יש הרבה אנשים שכל ההגדרה העצמית שלהם, או 90 אחוז מההגדרה העצמית שלהם, זה מדיני, וברגע שאמרתי להם כאילו זה פחות חשוב, הם קיבלו שדר שאנחנו כאילו לא מתייחסים ברצינות לדבר שעבורם הוא הכי חשוב. וזה הלקח האישי שלי".

עם הפנים קדימה הבטיחה יחימוביץ' לפעילים: "נייצר שיח שהוא שלנו, אותנטי, מעודכן ומדבר לציבור, ומשקף את הערכים שלנו", פירטה. "ומעבר לזה, גם בהתנהלות היום-יומית שלי הפרק המדיני יהיה יותר משמעותי. בין אם זה בפגישות עם מנהיגים בינלאומיים, או אפילו ברמת הנאומים בכנסת".
העבודה שלי יחימוביץ מדיני בחירות הפקת לקחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד