ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
החקירה נמשכת

חשד: תכנן להשליך רימון לבית בכיר בשב"ס - ונהרג

במשטרה בודקים האם האדם שנהרג הלילה בפיצוץ רימון בבאר שבע, היה בדרכו להשליך אותו לעבר ביתו של בכיר בשב"ס, כך לפי דיווח בחדשות 13 | הגבר, בשנות ה-30 לחייו, נפגע כתוצאה מרימון שהתפוצץ בידו. כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה אך קבעו את מותו

חשד: תכנן להשליך רימון לבית בכיר בשב"ס - ונהרג
זירת הפיצוץ צילום: דוברות המשטרה

במשטרה ממשיכים לחקור את מותו של הגבר בשנות ה-30 לחייו, שנהרג הלילה בפיצוץ שאירע בעיר באר שבע. לפי החשד, הוא נהרג כתוצאה מפיצוץ רימון שהחזיק בידו. כעת, לפי דיווח בחדשות 13, במשטרה חושדים כי הגבר תכנן להשליך את הרימון לעבר ביתו של בכיר בשירות בתי הסוהר - אולם הרימון התפוצץ בעודו בידיו.

הפיצוץ התרחש סמוך לשעה 24:00 בלילה ברחוב יהודה שטיינברג בבאר שבע. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לפצוע טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו.

מהמשטרה נמסר כי שוטרים שהגיעו למקום, בשל דיווח אודות שמיעת קול נפץ באזור, פתחו בסריקות ואיתרו גבר פצוע מוטל ברחוב. "שוטרי תחנת באר שבע, חוקרי זירת עבירה (מז"פ) וחוקרי מעבדת חבלה החלו באיסוף הממצאים", נאמר בהודעת המשטרה.

במשטרה הוסיפו כי בתום הערכת מצב שערך במקום סגן מפקד מרחב נגב, ניצב משנה אייל אזולאי, הוטלה החקירה על ימ"ר (יחידה מרכזית) נגב".

חובש בכיר במד"א, אדיר ביתן, סיפר: "אני מתגורר בסמוך, מייד לאחר ששמעתי פיצוץ עז רצתי למקום, ראיתי גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו טיפול לו טיפול רפואי וביצענו פעולות מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

רימון פיצוץ שב"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד