א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"ניוון את שירותי הדת"

כהנא משיב לדרעי: "כועס שהזיזו לו את הגבינה"

עימות פומבי בין דרעי לשר כהנא: אחרי שדרעי דרש להכריז על סכסוך עבודה בעקבות רפורמת הכשרות ועקץ את השר לשירותי דת "שר צעיר המבקש לשנות סדרי בראשית" • כהנא משיב לו במתקפה

כהנא משיב לדרעי: "כועס שהזיזו לו את הגבינה"
מתן כהנא/אריה דרעי צילום: אוליביה פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים', כי חבר הכנסת אריה זרעי דורש מיו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד להכריז על סכסוך עבודה בעקבות רפורמת הכשרות שתותיר אלפי משגיחים ללא עבודה, עימות פומבי בין השר לשירותי דת מתן כהנא לחבר הכנסת דרעי.

במכתב שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' תקף דרעי את השר לשירותי דת מ'ימינה', והאשים: "פרנסתם של אלפי עובדים מצויה בסימן שאלה כעת לא בשל חוסר שביעות רצון מתפקודם אלא בשל אג'נדה פוליטית קיצונית של שר צעיר שמבקש לשנות סדרי בראשית על גבם של העובדים המסורים".

היום (שישי) משיב לו השר כהנא במתקפה, "שר ותיק (לשעבר) נשמע כועס שהזיזו לו את הגבינה וניתקו אותו ממוקדי הכח", הוא כתב בטוויטר והתחייב "אמשיך לקדם תכניות חשובות עבור מדינת ישראל".

השר כהנא מאשים את השר דרעי בכך שפגע במערכת שירותי הדת, "דרעי במשך שנים ניוון את מערכת שירותי הדת והביא אותה לסף קריסה ואובדן אמון הציבור בגלל צרכים פוליטיים ציניים".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת חה"כ מיכאל מלכיאלי בתגובה לדברי מתן כהנא: "מסתבר כי השר האסטרונאוט טרם נחת על הקרקע ועסוק באיסוף חתימות מביכות למודעות תמיכה מוזמנות. כנראה לא מבין עדיין את מצבו הציבורי ומשתלח בהרב אריה דרעי, אשר שכח מזמן מה שכהנא לא למד ולא ילמד כל חייו".

מתן כהנא אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד