י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ההתרפסות של בנט

כל גדולי ישראל קבעו: הכותל קדוש לכל אורכו

הניסיונות הבלתי פוסקים מטעם התנועה הרפורמית לנעוץ את טלפיהם בכל הקדוש והיקר לעם היהודי ובפרט בשריד בית מקדשנו, מעוררים כל יהודי אשר יראת ה' בלבבו ללחום את מלחמת המקדש ולהבהיר כי לא תהא כזאת בישראל | רה"מ בנט שחצה את הקווים ומתרפס פעם אחר פעם בפני עוקרי היהדות צריך להפנים שבמאבק הזה כולם שותפים | דעה

כל גדולי ישראל קבעו: הכותל קדוש לכל אורכו
רפורמים בכותל צילום: הדס פרוש, פלאש90

במשך שנים ניסו אויביו של בנימין נתניהו לספר לנו שהוא מפיץ שקרים ו"פייק" כדי לקדם מהלכים פוליטיים. אמרו לנו שביבי הוא תלמידו של רוג'ר ג'ייסון סטון שהמציא את שיטת הפצת הפייק כדי לקדם פוליטיקאים אמריקאים, אבל מיום ליום מתברר שהתלמיד נפתלי בנט עלה על הבוס הקודם שלו ועבר כל גבול בהפצת שקרים והבלים.

לפני שעה קלה פרסם ראש הממשלה בנט פוסט "מרגש" שבו הוא התייחס למאבק חוצה המגזרים נגד הרצון לחלל את קדושת הכותל ולהעניק לתנועות הרפורמיות רחבת ענק בכותל המערבי. לדבריו של בנט, "הכותל משמש בימים אלה לקמפיין פוליטי יזום, שגויס אליו כסף רב, במטרה לנגח את הממשלה", בהמשך כתב כי "גם בתקופות של מחלוקת סוערת, אנחנו חייבים לשמור על איים של קדושה. דברים שבהם לא נוגעים".

בנט ניצל דברים לא מבוססים שכתב פרשן "הארץ" יוסי ורטר, כביכול המאבק על קדושת הכותל - יסודו בסקר שנועד לגיוס כספים. בנט יודע שזה "פייק" אבל בחר באופן יזום לשתף את השקר כדי להשחיר את המאבק הקדוש ולהפוך אותו לאינטרסנטי ופוליטי, סטייל "הערבים נוהרים לקלפיות" של ביבי.

צריך לומר בקול ובאופן ברור: בלתי נתפס שראש ממשלה חובש כיפה מאשים בפומבי שהמאבק על הכותל המערבי הוא קמפיין פוליטי יזום, כאשר כל המטרה היא לרצות את החברים מבית, ליברמן, לפיד, מיכאלי וקריב הרפורמי, שמול המצלמות דרשו ממנו השבוע לאשר בהקדם את מתווה הפשרה ולחלל את קדושת הכותל. שימוש עלוב בכותל המערבי לצרכים פוליטים נמוכים.

בנט עבר הפעם את הגבול וחצה את קו פרשת המים. הפעם השקר הוא לא מול בוחרי "ימינה" המאוכזבים, הפעם הוא מול רוב רובו של העם היהודי שמסרב לראות כיצד הכותל המערבי - המקום הקדוש ביותר - הופך לזירה רפורמית שמטרתה לעקור את כל היקר והקדוש לעם היהודי, חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים כאחד.

במלחמה על קדושת הכותל לא תהיה פשרות והיא תהיה עוצמתית וחזקה. כל גדולי ישראל זצ"ל ושליט"א הורו באופן חד משמעי שקדושת הכותל חלה על כל אורכו, ושאסור בשום אופן להעניק לרפורמים חלק ממנו. המלחמה הזו שייכת לכולם ובנט יפסיד בה אם יחליט חלילה לאמץ את עמדת הרפורמים. 

ובפנייה ישירה לראש הממשלה הנוכחי: אל תיגע בכותל. אל תתקרב לאש. לאהוד ברק לא שוכחים עד היום את הסכם אוסלו ואת האוטובוסים המתפוצצים ולך לא יזכרו את חילול הכותל המערבי ואת החיבוק ההרסני לרפורמים.

רפורמים נפתלי בנט הכותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד