י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא לפשרת הכותל

ראה"מ בנט, הסר את ידך מהמקום הקדוש ביותר // מאמר מערכת 

התנועה הרפורמית הכריזה מאבק בקודשי ישראל ובראשם פגיעה בשמירת צביון הכותל המערבי - שריד בית מקדשנו | מי שבחר לתפוס צד, הוא רה"מ 'חובש הכיפה' נפתלי בנט, שכינה את המאבק הציבורי לשמירה על המקום הקדוש - כמאבק המונע מ'אינטרס פוליטי' | מאמר מערכת

ראה"מ בנט, הסר את ידך מהמקום הקדוש ביותר // מאמר מערכת 
בנט בכותל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפוסט שכתב ראש הממשלה ביום שישי על הכותל המערבי ושורת התדרוכים בתקשורת כי זה הזמן לתת את הכותל לרפורמים, מדירה שינה מגדולי ישראל ונציגי הציבור. במאמר מערכת נוקב מציג 'בחדרי חרדים' את המלחמה על המקום הקדוש ביותר ומסביר לבנט את מה שמבין כל ילד חילוני בגיל 13.

זהו מאמר חריג בהחלט, אך הוא חובת השעה. הנה בא היום שמאמר באתר החרדי הגדול ביותר במגזר צריך להסביר לראש הממשלה הראשון בישראל שחובש כיפה על חשיבות שמירת קדושת הכותל המערבי - המקום ממנו לא זזה שכינה.

המטרה היא להסביר לנפתלי בנט את מה שמבינים עשרות תיירים, מנהיגי העולם, חיילי צה"ל שממהרים בכל הזדמנות לסור לכותל, המקום הקדוש וסמל העם היהודי בעולם כולו.

למעשה, אנחנו צריכים להסביר לראש הממשלה הדתי שלנו את מה שהבינו חיילי הצנחנים שסיכנו עצמם כדי לשחרר את הכותל, אותה קבוצת חיילים שפרצו בבכי כשנגעו לראשונה בקיר הקדוש וברכו "שהחיינו" בשם ומלכות. הם לא שיחררו את הכותל בשביל פרובוקציות של ארגונים שונים שמשתמשים בכותל רק כדי לאסוף כספים ותפקידים פוליטיים.

אנחנו צריכים להסביר לבנט את מה שמבין עומר בן ה- 13 מרמת גן שמתרגש מטקס הבר מצווה שלו בכותל, הוא אולי ימשיך ל"ע לחלל את השבת אבל הוא מבין שביום הגדול הוא עוצר בכותל להנחת תפילין חד פעמית. יום גדול במקום הכי גדול של העם היהודי.

שוב אנחנו צריכים להסביר לבנט את מה שמבינים ניצולי השואה ששרדו את התופת של הנאצים ימ"ש בשואה ונלחמו במאמץ האחרון לבוא לירושלים להיות ליד הכותל, להיות במקום הקדוש בו כולם רצויים תחת אפס מגבלות, רק לפעול על פי ההלכה היהודית.

בשבוע שעבר האשים ראש הממשלה בנט דווקא את הציבור החרדי והציבור הדתי האמיתי המגנים בכל נפשם על הכותל כי הם עושים זאת "רק למען מטרות פוליטיות כדי להתנגח בממשלה", לא ולא. בנט אתה מבולבל מאוד. אתה זה שמשתמש בחלקה היהודית הקדושה ביותר למטרות פוליטיות.

בנט חובש הכיפה שהתקטנה והתמעטה עד שהלכה לקצה האחורי של ראשו, פועל כנגד המקום הקדוש ליהודים כולם, והכל למען מטרות פוליטיות כדי לשמר את ממשלת הכלאים שאותה מובילים רבנים ליברלים ורפורמים שעלולים לפרק אותה בכל יום, ומעליהם ראש הממשלה בפועל - איווט ליברמן, שפועל בנקמנות יצרית לדפוק את כל הקדוש והיקר לציבור החרדי.

ראש הממשלה האשים עוד את הדתיים שמוציאים תקציבי עתק למען הכותל. נכון, הוא צודק. החרדים והדתיים יעשו הכול כדי לשמור על קדושת הכותל, יוציאו ויגייסו כספים ואף מאות אלפים יצאו לרחובות כדי למנוע את "האוסלו החרדי". אלו יהיו ימים שהמאבק נגד ראש הממשלה המנוח יצחק רבין יראו כמו הפגנה רגועה ושקטה.

אדוני ראש הממשלה. הפרת כל התחייבות הכי קטנה. זה הזמן להתעשת ולעמוד לפחות על התחייבות אחת כי הממשלה תעסוק רק בנושאים כלכליים ובריאותיים. הסר את ידך מהמקום הקדוש ואל תערב את הסמל של היהדות למטרות פוליטיות לטובתך.

ויתור על הסמל של העם היהודי זה לא "פשרה" זו "חולשה". החברים שלנו מאמריקה (רובם מהשמאל) לא רוצים בכלל רחבה בכותל. זה רק השלב הראשון. הם רוצים את הכיסא שלך בלשכת ראש הממשלה. הם רוצים את הכסא בקומה 14 בבניין המטה הכללי בקריה - כסאו של הרמטכ"ל - כדי להוביל צבא מכיל שלא פוגע בילדים תמימים, סליחה, ילדים שהטרוריסטים מגנים עצמם באמצעותם.

אז אנא ממך ראש הממשלה: אף ראש ממשלה לא העז לגעת במקום הקדוש והיקר, שגם ראשי ממשלה ונציגי ציבור מגיעים להתפלל בו. הסר ידך ואל תיכנע לרפורמים.

נפתלי בנט רפורמים כותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד