כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
האח התקשר לעיתונאית

נערה חרדית נפטרה ומתנגדי החיסונים חוגגים עם 'פייק ניוז'

לאחר פטירתה לפני כ-5 ימים של הנערה החרדית אפרת מצליח ז"ל, הפיצו מתנגדי החיסונים ברחבי הרשת כי מותה נגרם "בעקבות החיסון" | אחיה של המנוחה צלצל לעיתונאית והגיב: "שטויות, שוקלים לתבוע" | משרד הבריאות מסר: "חיסונים - לא הורגים, פייק ניוז - כן" 

נערה חרדית נפטרה ומתנגדי החיסונים חוגגים עם 'פייק ניוז'
אילוסטרציה צילום: unsplash

לפני חמישה ימים הלכה לעולמה נערה חרדית בת 16, אפרת מצליח ז"ל. מאז, מפיצים מתנגדי חיסונים רבים כי פטירתה אירעה בעקבות חיסון הקורונה שקיבלה "ידוע ששמה פורסם לתפילה לאחר החיסון השלישי שקיבלה" נכתב ברשת. 

הערב (מוצ"ש), מפרסמת העיתונאית סיוון רהב מאיר, כי אחיה של אפרת ז"ל - שראה את הפרסומים השונים שמופצים בנוגע לסיבת מותה, התקשר אליה ומסר את הסיבה האמיתית לפטירה המצערת. 

לדברי סיוון רהב מאיר, האח אמר לה בשיחה: "אנא תגידי שהמשפחה מוסרת שזה שטויות, זה מוסיף על הצער שלנו". והוסיף "הפטירה של אחותי האהובה לא קשורה לחיסון אלא למום מולד". 

בהמשך השיחה שיתף אחיה של הנפטרת כי המשפחה שנמצאת כעת בעיצומם של ימי השבעה, שוקלת לתבוע את מתנגדי החיסונים שמפיצים את המידע הכוזב "שוקלים לתבוע את מי שמפיץ זאת".

במשרד הבריאות הגיבו לדיווח של מאיר על הפייק ניוז וטענו "חיסונים לא הורגים. פייקים ותיאוריות קונספירציה מופרכות שנועדו לגרום לאנשים לחשוש מפרוצדרות רפואיות מצילות חיים - כן". 

כזכור, הערב (מוצ"ש) דווח 'בבחדרי חרדים' כי בתוך ימי השבעה של משפחת מצליח, נוספה צרה על צרה, כאשר גם הסבתא, אמו של הרב יוסף דוד מצליח שיבלחט"א מהקהילה החרדית ברחובות -הלכה לעולמה, באמצע השבעה על בתו אפרת ע"ה. 

קורונה אפרת מצליח משרד הבריאות מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד