י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בשר החזיר על הדלת

ההתכתבות נחשפת: "ככה מדברים עם חלאות"

סערת בשר החזיר בחריש: חילונים קיצונים בחריש מסיתים בשעות האחרונות נגד המשפחות החרדיות המתגוררות בעיר, במסגרת התכתבויות בקבוצת וואטסאפ. "ככה מדברים עם חלאות. בשפה שלהם. אני מרחם על החזיר. מי שמוצא חזיר בלי רגל מתבקש גם להתקשר למשטרת ישראל 100", נכתב בקבוצה

ההתכתבות נחשפת: "ככה מדברים עם חלאות"
אילוסטרציה צילום: unsplash

חילונים קיצונים בחריש מסיתים בשעות האחרונות נגד המשפחות החרדיות המתגוררות בעיר, לאחר שפורסמה התמונה של בשר החזיר שהונח על יד דירה של משפחה חרדית בשכונת 'בצוותא' בעיר.

צילומי מסך שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' מקבוצת וואטסאפ פנימית של תושבים חילונים בעיר, מראים על התכתבות עמוסה בדברי שטנה נגד החרדים בעיר.

"מישהו שם רגל של חזיר על דלת של איזה דוס. משטרת ישראל עצרה את המרדף אחרי פושעים רוצחים ומשפחות פשע, ויצאה לחפש את הנאשם. מי שיודע מי הצדיק מוזמן לפנות למשטרת ישראל ולעזור במשימה הלאומית", נכתב בלעג.

"כן, אבל במקרר יש לו רגל של פרה. מה ההבדל? שניהם חיים בחרא ושניהם טעימים. זה לא מצחיק. זה קורע. מזכיר את הראש הקרימינאלי של הקיבוצניקים שגדלתי איתם. שניה אני אסדר את הנשימה. ויעשה פרצוף רציני", נכתב בהמשך.

"ככה מדברים עם חלאות. בשפה שלהם. אני מרחם על החזיר. מי שמוצא חזיר בלי רגל מתבקש גם להתקשר למשטרת ישראל 100. לא מצחיק", כתב אחד החברים בקבוצה.

מוקדם יותר הערב דווח ב'בחדרי חרדים' כי משפחה חרדית המתגוררת בשכונת 'בצוותא' בעיר, הופתעה לגלות במהלך יום השבת חתיכת בשר מרגל של חזיר, מונחת על יד דלת ביתם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אלמוני הגיע בשעות אחר הצהריים של יום השבת, קשר את חתיכת הבשר על ידית הדלת ונעלם מהמקום.

עו"ד מיכאל ליטווק, המייצג את בני המשפחה, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי האלמוני שהניח את בשר החזיר נקלט במצלמות האבטחה וכי משטרת ישראל פועלת לאתר את העבריין.

המשטרה הגיעה למקום ואספה את הממצאים ופתחה בחקירת המקרה החמור.

התקרית מתרחשת על רקע סכסוך מתמשך בעיר, בין קבוצת חילונים קיצונית ואלימה מול הקהילות החרדיות שהגיעו למקום בשנים האחרונות.

עו"ד מיכאל ליטווק המייצג את המשפחה מסר בתגובה: "לצערי קיים בחריש קומץ קטן של עבריינים שונאי דת חסרי ערכים. נפעל בכל הדרכים החוקיות העומדות לרשותנו על מנת להוציאם מהעיר. מדובר בעבירה חמורה ובפגיעה ברגשות דת. נמשיך לעקוב ולפעול עד שהעבריין יעמוד לדין ויקבל את עונשו".

בשר חזיר חריש יחסי חרדים חילונים קבוצת וואטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד