י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הכחשה ישראלית גורפת

המעצר בטורקיה: בנט שוחח עם המשפחה; נתניהו מתגייס למאמץ

לאחר מעצרם ע"י שלטונות הטורקים בחשד כבד לריגול, מעדכן שר החוץ לפיד: "שוחחתי עם המשפחה, ועדכנתי אותם כי משרד החוץ ביקש ביקור דחוף אצל בני הזוג העצורים | גם ראש הממשלה לשעבר נתניהו מנסה להתגייס למאמצי שחרורם - "שוחח עם בני המשפחה, ויעשה הכול כדי לקדם את החזרתם" 

המעצר בטורקיה: בנט שוחח עם המשפחה; נתניהו מתגייס למאמץ
בית כלא. אילוסטרציה צילום: pixabay

ברקע מעצר הזוג הישראלי בטורקיה בחשד לריגול, לאחר שצילמו את בית הנשיא הטורקי. עדכן הערב (מוצ"ש) שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד כי שוחח הערב עם בני משפחתם ועדכן אותם כי משרד החוץ ביקש ביקור קונסולרי דחוף אצל בני הזוג אוקנין ופועל לשחרורם בכל הדרגים.

בהודעת לפיד הודגש: "שר החוץ מבקש להדגיש כי בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין אינם עובדים עבור אף סוכנות ישראלית". בנוסף, עדכן לפיד כי משרד החוץ מעדכן את בני המשפחה באופן שוטף במאמצים הנעשים לשחרורם. "נציגויות ישראל בטורקיה ממוקדות בעיסוק בנושא", נכתב בהודעה. 

בתוך כך, ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח כעת גם הוא עם משפחת הזוג אוקנין שעצורים בטורקיה. ראש הממשלה ביקש לחזק את בני המשפחה ולעדכנם במאמצים הנעשים להחזרתם של בני הזוג, שכפי שהודגש כבר על ידי גורמים רשמיים, אינם עובדים עבור אף סוכנות ישראלית.

ראש הממשלה אמר, כי הדרגים הבכירים ביותר בישראל עסקו בנושא לאורך כל סוף השבוע, בהובלת משרד החוץ, וימשיכו לפעול ללא לאות, במטרה להביאו לידי פתרון בהקדם האפשרי.

בתוך כך, מנסה גם ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו להתגייס למאמץ שחרורם של בני הזוג משלטונות הטורקים. "לבקשת המשפחה" - נמסר מלשכת ראש הממשלה - "ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שוחח עם קרובי משפחתם של הזוג הישראלי שנעצר בטורקיה". 

על פי לשכתו, נתניהו אמר למשפחה שיעשה הכל כדי לקדם את החזרתם הביתה לישראל לאחר תיאום מלא עם גורמי הממשלה שעוסקים בכך. 

יאיר לפיד בנימין נתניהו טורקיה משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד