כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
חרושת שמועות בחסידות

הוראה פתאומית: הרבי הכריז על "אסיפה נחוצה"

תכונה רבתית בעולם החסידות: האדמו"ר מבאבוב הכריז בערב שבת האחרון על "אסיפה נחוצה" שתתקיים בשעות הקרובות בבית המדרש הגדול של החסידות בשכונת בורו פארק שבברוקלין. מאז פרסום דבר האסיפה נפוצה חרושת שמועות על נסיבות הכינוס בעולם החסידות. בבאבוב מזכירים תקדים מלפני מספר שנים

הוראה פתאומית: הרבי הכריז על "אסיפה נחוצה"
מעמד לטהרנו ולקדשנו בבאבוב צילום: באדיבות המצלם

תכונה רבתית בעולם החסידות: האדמו"ר מבאבוב הכריז בערב שבת האחרון על "אסיפה נחוצה" שתתקיים בשעות הקרובות בבית המדרש הגדול של החסידות בשכונת בורו פארק שבברוקלין.

בבית האדמו"ר פרסמו הודעה שבה נכתב כי "בפקודת הקודש של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א יתקיים ברצו"ה 'אסיפה נחוצה' במוצאי שבת קודש בבית מדרשנו הגדול בשעה 9:30 בדיוק".

"ובזה אנו קוראים בשם כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א בפרטיות לכל אחד ואחד מאנשי שלומינו, האהובים והיקרים ד' עליהם יחיו", לשון ההודעה.

מאז פרסום דבר האסיפה נפוצה חרושת שמועות בעולם החסידות על נסיבות הכינוס, זאת לאחר שלא נמסר לחסידים את מטרת וסיבת ההתכנסות.

"מדובר בהוראה פתאומית של האדמו"ר מבאבוב", מספר ל'בחדרי חרדים' חסיד באבוב, "החסידים מעריכים כי מדובר ככל הנראה בכינוס נגד פגעי הטכנולוגיה".

לדבריו, "לפני מספר שנים היה אירוע דומה כאשר הרבי נתן הוראה לכל בחורי הישיבות של החסידות להתאסף בהיכל הישיבה, ואף הועבר שידור חי לבחורי החסידות בישראל. הרבי יצא אז נגד פגעי הטכנולוגיה והחסידים מעריכים כי כעת מדובר ככל הנראה באסיפה דומה".

 

באבוב טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד