י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הלהיט של ילדי מאה שערים - משחק קלפים אנטי ציוני

ילדי מאה שערים קיבלו אלפי חבילות קלפי רביעיות, המקוטלגים לפי נושאים אנטי ציוניים • קטיגוריה אחת עוסקת בקרבנות הציונות, ובאחרות ציטוטים מגדולי עולם • בלעדי

הקלפים. צילום: בחדרי חרדים
הקלפים. צילום: בחדרי חרדים

טרנד חדש במאה שערים: חבילות קלפים פופולאריות נגד הציונות הפכו בימים האחרונים למשחק 'חם' בקרב ילדי השכונה. על הקלפים מובאים ציטוטים חריפים נגד הציונות בשם אדמו"רים ורבנים מהמגזר החרדי.

מדובר במשחק רביעיות, המחולק לקטיגוריות, כך לדוגמא אחת מהן קרויה "ה' ינקום דמם" - ובה נכתב סיפורם של אנשים שנרצחו לכאורה על ידי הציונות, כגון יעקב ישראל דהן, שעל פי הכתוב בכרטיס "נרצח על ידי הציונים הארורים ביום כ"ט סיון תרפ"ד".

בקטגוריה אחרת של 'גדולי החסידות' מופיעות תמונותיהם של אדמו"רים רבים, וציטוטים חריפים מפיהם נגד הציונות. ה'חפץ חיים' דרך משל, מצוטט על אחד הכרטיסים: "אצלי ברור שהציונים הם מזרע עמלק". האדמו"ר מסאטמר זצ"ל הובא בכרטיס אחר: "אין ספק שמלכות המינות תשרף לפני ביאת המשיח". גם האדמו"ר מבעלזא זצ"ל זוכה לכרטיס עם הציטוט: "כל יהודי צריך לכוון בברכת 'ולמלשינים' את הציונים והמזרחיים". אחד מאדמו"רי חב"ד, הרב שלום דובער זצ"ל, צוטט אף הוא: "והמסייעים בידי הציונים עליהם לתת את הדין, כי מחזיקים המה ידי מחטיאי הרבים".

בכרטיסים נוספים הופיעו ציטוטים קשים אף יותר, כגון: "הציונים מפקירין דמם של כלל ישראל", "צריך להחרים את הציונים ולהוציאם מכלל ישראל", "מטרת הציונים לעקור תורה מישראל".

אחד מתושבי השכונה סיפר כי המשחק חולק באלפי חבילות לילדי השכונה, "המטרה היא להחדיר דרך משחקים לילדים את ההיבדלות והבוז שאנו רוכשים לציונות, וליידע אותם כבר מגיל קטן על כוונותיהם ומעשיהם של הציונים".
קלפים ציונות רביעיות ציטוטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד