י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפנים של המדינה

באמצעות סרטון: משרד החוץ מגייס דוברים שייצגו את ישראל

משרד החוץ יתחיל בקמפיין לגיוס דוברים מתנדבים שייצגו את המדינה בעולם. המיונים לתפקיד: שליחת סרטון עצמי. סגן השר רול: "הנבחרת תציג את פניה היפות של ישראל"

באמצעות סרטון: משרד החוץ מגייס דוברים שייצגו את ישראל
משרד החוץ בירושלים צילום: באדיבות המצלם

משרד החוץ צפוי להתחיל בקמפיין הפונה לציבור, כדי לגייס דוברים שייצגו את ישראל בעולם. המיונים לתפקיד: שליחת סרטון עצמי. כך דווח הבוקר (ראשון) ב'ישראל היום'.

כחלק מהמערך הלאומי לחיזוק תדמית ישראל בעולם, במשרד יוצאים בקמפיין חדש ביוזמתו של סגן שר החוץ עידן רול (יש עתיד), שמטרתו הקמת נבחרת דוברים לישראל. במשרד החוץ מעוניינים כי הדוברים ייצגו את כל גווניה של ישראל.

על פי הודעת משרד החוץ, המעוניינים לייצג את ישראל בתקשורת העולמית, והם בעלי הבנה מעמיקה בנושאי חוץ וביטחון ושליטה מלאה באנגלית או בשפות זרות נוספות, מוזמנים להעביר קורות חיים וסרטון למייל ייעודי. על פי הדיווח של דניאל רוט-אבנרי, הנבחרת תורכב מ־15-10 דוברים, שיפעלו בהתנדבות מלאה.

סגן שר החוץ עידן רול סיפר על התוכנית ואמר: "כחלק מהמערך הלאומי לחיזוק תדמית ישראל בעולם שאותו אני מקים, אנו יוצאים ביוזמה חדשה להקמת נבחרת הדוברים של ישראל. הנבחרת תורכב מנשים ומגברים המשקפים את המגוון הרחב של החברה הישראלית. עם סיום ההכשרה, נבחרת הדוברים תישלח לייצג את ישראל בתקשורת העולמית בנושאים שונים, בשגרה ובחירום. התקשורת העולמית לא תמיד משקפת את הסיפור הישראלי בצורה טובה ורחבה מספיק, אלא מתרכזת באספקט אחד ורואה את ישראל רק בפריזמה של הסכסוך הישראלי־פלשתיני. חשוב להציג בעולם גם את האזרחיות והאזרחים מכלל האוכלוסייה הישראלית, ולא רק אנשי צבא או ממשל".

משרד החוץ מדינת ישראל דובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד