ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מצעד גינויים

סערת בשר החזיר: "להעמיד לדין את מבצע המעשה המתועב"

גינויים חריפים בעקבות סערת בשר החזיר בחריש | ראה"ע יצחק קשת: "מגנה את הפרובוקציה המכוערת הזו בשאט נפש" | בן גביר: "להעמיד לדין את מבצע המעשה המתועב" | בצלמו: "בטוחים שהיועמ"ש יפעל ויעמיד לדין את הפושע" | עו"ד ליטווק: "נמשיך לעקוב ולפעול עד שהעבריין יעמוד לדין ויקבל את עונשו"

סערת בשר החזיר: "להעמיד לדין את מבצע המעשה המתועב"
בשר החזיר שהונח בפתח הבית של משפחה חרדית בחריש צילום: באדיבות המצלם

סערת בשר החזיר בחריש: לאחר התלונה שהוגשה במשטרה והעברת הממצאים ותיעוד ממצלמות האבטחה בו ניתן להבחין בחשוד שהניח רגל חזיר בפתח משפחה חרדית בשבת - נשמעו גינויים חריפים על המעשה הפסול והחמור.

ראשון המגיבים היה ראש העיר הדתי יצחק קשת, שגינה את הפרובוקציה בחריפות: "שמענו הערב על מקרה שבו הונחה רגל של חזיר על דלת של משפחה חרדית בשכונת בצוותא. אני מגנה את הפרובוקציה המכוערת הזו בשאט נפש. מטרתו של מעשה כזה היא לפגוע ברגשותיו של ציבור שלם. חריש היא עיר של כולם - חרדים וחילונים כאחד".

סוער בחריש: בשר חזיר על דלת משפחה חרדית

ההתכתבות נחשפת: "ככה מדברים עם חלאות"

קשת התייחס גם לפעולות שלו להרגעת הרוחות בעיר, במסגרתה אף הודיע כי אישר שלושה מגרשים להקצאות של בתי כנסת בשכונות הפרחים ובצוותא. "אנחנו עושים מאמצים גדולים מאוד, בעיקר מאחורי הקלעים, להרגעת הרוחות וליצירת הסכמות כדי לקיים חיים משותפים בשכונה, ועל כולנו להוקיע מעשים מסוג זה", כתב ראש העיר.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "מזעזע כל לב יהודי לראות איך ההסתה של שרים בממשלה נגד החרדים, מחלחלת וגורמת למעשה המגעיל שקרה בחריש. המשטרה צריכה לחקור את האירוע באופן יסודי ולהעמיד לדין את מבצע המעשה המתועב".

מארגון בצלמו נמסר: "מדובר בעבירה חמורה של פגיעה ברגשות דת. כאשר שמו רגל חזיר על קבר מוסלמי המניח נשלח לכלא לשנים רבות. אין ספק שגם במקרה זה אנחנו בטוחים שהיועמ"ש יפעל ויעמיד לדין את הפושע".

עו"ד מיכאל ליטווק המייצג את המשפחה מסר: "לצערי קיים בחריש קומץ קטן של עבריינים שונאי דת חסרי ערכים. נפעל בכל הדרכים החוקיות העומדות לרשותנו על מנת להוציאם מהעיר. מדובר בעבירה חמורה ובפגיעה ברגשות דת. נמשיך לעקוב ולפעול עד שהעבריין יעמוד לדין ויקבל את עונשו".

בשר חזיר חריש יצחק קשת איתמר בן גביר בצלמו יחסי חרדים חילונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד