כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הפרטים שאתם חייבים לקרוא

המסע לציון ה״בעל שם ממיכלשטאט": כך תזכו לניסים מעל דרך הטבע

מסע מיוחד לציון ה״בעל שם ממיכלשטאט" צפוי להיערך מחר בראשות הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א יחד עם הגה"צ רבי יחיאל פישהוף שליט"א אשר יקרעו שערי שמים בשליחותו של מרן שר התורה. במהלך המעמד הם יחתמו על "שטר הניסים" שעתיד לחולל ישועות כבירים • אל תפספסו את הזדמנות הפז

המסע לציון ה״בעל שם ממיכלשטאט": כך תזכו לניסים מעל דרך הטבע
הרב גלאי צילום: באדיבות המצלם

דריכות שיא שוררת בקרב המוני מבקשי הישועה והברכה לקראת מסעם ההיסטורי וחסר התקדים של מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א יחד עם מרן הגאון הצדיק רבי יחיאל פישהוף שליט"א אשר ימריאו במהלך היום לגרמניה הרחוקה שם הם יערכו מעמד תפילה נדיר ויקרעו שערי שמים בציונו הקדוש של ה"בעל שם ממיכלשטאט" זיע"א הידוע כמקום בו ניתן לפעול ישועות כבירים למעלה מדרך הטבע.

לחצו כאן ותהיו שותפים למסע המיוחד>>>

ולא, הם לא נוסעים לשם לבד, גם לא מעצמם, הם נוסעים יחד לקרוע שערי שמים בשליחותו ובברכתו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א אשר שיגרם למקום המסוגל בכדי להחיש ישועה למעלה מדרך הטבע בעבור רבבות תורמי 'קופת העיר', קופת הצדקה המהודרת ביותר, הפועלת ללא לאות למען עשרות אלפי משפחות קשות יום, יתומים ואלמנות.

מעמד התפילה המיוחד יערך מחר, יום שני, בציון ה"בעל שם ממיכלשטאש" שם שני צדיקי הדור, עמודי התפילה, יקרעו שערי שמים בדבקות עצומה. די לנו לעצום לרגע את העיניים ולדמיין את תפילתו בוקעת הרקיעים של מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א אשר כח תפילותיו יצאו לשם ולתהילה בעולם כולו.

רבי שמעון יעמוד שם, הוא יתייפח בבכי קורע לב, הוא יקרא שם שם בפרטות ויחיש ישועה להמוני מבקשי הישועה הזקוקים לתפילה הזו כל כך. שם בציון של הצדיק שהבטיח כי "מי שיבוא להשתטח על קברי אפעל עבורו למעלה" יקרעו שני צדיקי ועמודי התפילה שבדור רקיע אחר רקיע עד הישועה המובטחת בעזרת השם.

אבל זו לא תהיה רק מעמד תפילה נדיר ומיוחד, שם במעמד נורא ההוד הזה, יעמוד הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א יחד עם הגאון הצדיק רבי יחיאל פישהוף ויחתמו על "שטר הניסים" שגורם להתרגשות עצומה בעולם היהודי כולו. "שטר הניסים" שיהיה חתום עליו גם רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א עתיד להחיש לכם ניסים של ממש למעלה מדרך הטבע.

השטר הנדיר ייחתם על ידי גדולי הדור בעבור כל אותם אלה שיתרמו סך של 170 ₪ - כמניין ניסים למשך 13 חודשים מחודש כסלו תשפ"ב ועד חודש כסלו תשפ"ג. השטר הנדיר הזה מכה גלים בעולם כולו והוא עתיד לחולל פלאות של ממש וכפי שנכתב בשטר עצמו: "בזכות זה נתפלל ונברך שיזכו במידה כנגד מידה לניסים היוצאים מדרך הטבע, לישועה לברכה לעושר ולנחת מהילדים וסיעתא דשמיא בכל אשר יפנו".

שטר הניסים ייחתם שם בציון הקדוש, בציון שניתן לחולל ישועות למעלה מדרך הטבע. המעמד הנדיר יתקיים בעוד פחות מיממה וזו ההזדמנות הנדירה שלנו לזכות בשטר הנדיר שיחיש לנו את כל הישועות שאנו כל כך זקוקים להם. זה הזמן שלנו לעשות את הצעד הפשוט ולזכות בניסים, לזכות ב"שטר הניסים". הצטרפו כעת פן תפספסו את המועד חסר התקדים.

לחצו כאן ותהיו שותפים למסע המיוחד>>>

קופת העיר ניסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!