ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מסמך חובה

ההורים יוצאים בזעקה של ממש: "תעזרו לתינוק שלנו"

תינוק קטן נולד להוריו עם שפה וחיך שסועים מה שגורם לו קושי רב באכילה, ההורים שהבינו שהם חייבים לנתח את הילד יוצאים בזעקה של ממש ומתחננים מאיתנו שנושיט יד לעזרת התינוק הקטן שמתמודד עם קושי בל יתואר

ההורים יוצאים בזעקה של ממש: "תעזרו לתינוק שלנו"
התינוק שזקוק לעזרתכם צילום: באדיבות המצלם

משפחת נוימן חבקה בן בשעה טובה ומוצלחת, אלא שהתינוק נולד עם שפה וחיך שסועים מה שגורם למשפחה צער רב. מעבר לקושי של התינוק לאכול נורמלי, ההורים צריכים להתמודד עם הקושי הנורא הזה ולהתעסק יום ולילה אך ורק בילד הקטן שנולד עם שפה וחיך שסועים.

לחצו כאן וסייעו להורים שחווים קושי עצום>>

זה ממש לא סיפור פשוט, תנסו להיכנס לרגע קט לראשו של התינוק הקטן שסובל סבל בל יתואר, הוא בקושי רב יכול לאכול, רק אחרי עזרה מאסיבית מההורים, וגם אז זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי.

תנסו להיכנס לראש של ההורים, האבא אברך כולל והאמא שעובדת קשה לפרנסתה שכעת לא יכולים לעשות כמעט כלום מעבר לטפל בתינוק הקטן יום ולילה לא ישבתו. הקושי הוא קושי נורא ואיום ממש כך.

ההורים החליטו כעת לעשות ניתוח קריטי וחשוב לתינוק אותו ניתן לבצע בלונדון הרחוקה, המחירים הם מחירים גבוהים מאוד כאשר שני הניתוחים יחד עולים כמאתיים אלף דולר, סכום עתק שבוודאי אין ברשותם של ההורים שגם ככה בקושי רב מתפרנסים.

כעת יוצאים ההורים בלית ברירה ומשמיעים את זעקתם, הם חייבים את העזרה שלנו בכדי שהם יוכלו לנתח את התינוק שבלי זה ספק אם יגדלו לו שיניים, ספק אם יוכל לתפקד כל ימי חייו באכילה ושתייה. הם פשוט חייבים אותנו בכדי לעזור לתינוק שלהם, בכדי שיהיה ילד בריא כמו כולם. הושיטו כעת יד לעזרה.

לחצו כאן וסייעו להורים שחווים קושי עצום>>

תינוק פצוע קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד