כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
החיסון לילדים

בנט מתכונן לאישור הסופי: "אקח את בני דוד"

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר, התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לאישור הצפוי של המנכ"ל על פתיחת מבצע חיסוני הילדים ואמר "זו בחירה של כל הורה, אני, את בני הקטן דוד, אקח כמובן להתחסן, ברגע שזה יתאפשר" 

בנט מתכונן לאישור הסופי: "אקח את בני דוד"
בנט עם בנו בדרך לבית הספר צילום: אבי אוחיון /לע"מ

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) התייחס ראש הממשלה לעניין הקורונה והאישור הצפוי להתקבל היום בנוגע לחיסוני הילדים, וסיפר כי הוא מתכוון לחסן את בנו דוד. בנוסף התייחס בנט לתחלואת הקורונה המשתוללת בעולם, ובמיוחד באירופה, שם היא שוברת כרגע שיאים. 

בנט סיפר כי ישנן מדינות באירופה, כמו הולנד ואוסטריה, שחוזרות למגבלות ולסגרים, בעוד שכאן, במדינת ישראל – הכול פתוח. לכן, "אסור לנו לנוח על זרי הדפנה, אנחנו חייבים להישאר עם אצבע על הדופק ולהמשיך להקפיד על קיום ההנחיות", אמר ראש הממשלה. 

בהמשך סיפר בנט כי במהלך היום, יאושר החיסון לילדים בישראל. "זו כמובן הבחירה של כל הורה, אבל אני קורא להורים לשמור על הילדים שלכם ולחסן אותם. את בני הקטן, דוד, אני כמובן אקח להתחסן ברגע שזה יתאפשר, יכול להיות שאמא תיקח אותו, אבל אנחנו ניקח אותו להתחסן", הבטיח בנט. 

בנוסף הבטיח ראש הממשלה נפתלי בנט כי "אנחנו לא נכנסים לשאננות בגלל ההצלחה בניהול הגל הרביעי, כי אי אפשר לדעת מה מחכה לנו מעבר לפינה". 

נפתלי בנט חיסון לקורונה קורונה אירופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד