י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
להגיע לטופ כלכלי

קרקע להשקעה: כך תכפילו ותשלשו את החיסכון בבנק

שנים אנו שומעים דיווחים על האנשים שרכשו קרקעות להשקעה לפני היתר בנייה וכיום מפרנסים את משפחתם בכבוד, לרבות הנכדים והנינים, מתוצר ההשקעה • כעת ניתנת לכם הזדמנות בלעדית להפוך לחלק מסיפור ההצלחה עם מיזם הנדל"ן המדובר 'טופ פרדס חנה כרכור' • כל הפרטים

קרקע להשקעה: כך תכפילו ותשלשו את החיסכון בבנק
קרקעות להשקעה בפרדס חנה צילום: יח"צ

מזה זמן רב נפוצות שמועות על משקיעים שרכשו קרקעות באזורים שונים בארץ והרוויחו מעליית מחירים חדה של הקרקע שבבעלותם.

משפחות רבות, בייחוד אלו מהקהילה החרדית, מתחילות לתכנן את חתונות הילדים כבר עם הולדת הילד הראשון והשמועות המסקרנות גרמו לנו לצאת ולבדוק את האופציות המדוברות.

אחד מהאזורים שהפכו פופולריים ביותר בשנים האחרונות הינו פרדס חנה כרכור, מושבה פסטורלית וירוקה הנמצאת בתנופה מתמדת בלב צפון השרון ומציגה אופציות השקעה מפתיעות במיוחד.

מיקום הקרקע הוא בצמידות לבניה קיימת על דרך הנדיב ובקרבה למתחמי מסחר, מוסדות חינוך, פארקים ירוקים וכל מה שצריך בשביל להיות בטופ.

בנוסף, הקרקע נמצאת במרקם עירוני וממוקמת בין תל אביב לחיפה עם דרכי גישה נוחים. כביש 2, כביש 4, כביש 6 ורכבת ישראל.

מסיבות אלו ועוד הרבה יתרונות אחרים, מחירי הקרקעות באזור נהנים מעליה מתמדת, דבר שנותן ביטחון להשקיע בקרקע שצפויה להמשיך לחוות נסיקת מחירים קבועה בשנים הקרובות.

יש לציין כי לאחר ביצוע הרכישה, הקרקע רשומה בטאבו על שמכם ומלווה לאורך כל הדרך ע"י משרד עורכי דין מוביל, עם הסכם שיתוף בו חתומים מאות רוכשים. כל זאת על מנת להגיע לרמת שקיפות מרבית ובשביל ליצור עבורכם את הדרך הבטוחה לטופ.

קבוצת מלכה השקעות הינה חברה בעלת ניסיון עשיר של מעל 10 שנים בהובלת מיזמי נדל"ן ורכישת קרקעות פוטנציאליות ומאמינה מאוד במתחם 'טופ' פרדס חנה כרכור המדובר. בשל כך היא רכשה למעלה מ-300 דונמים מהשטח מבעלי קרקע פרטיים. וכעת משווקת אותם במחיר אטרקטיבי במיוחד.

אז אם גם אתם רוצים להגיע לפסגה הגבוהה ביותר בואו לצעוד יחד איתנו, אל עבר טופ של חייכם.

* הקרקעות אינן זמינות לבנייה

השאירו פרטים כדי להגיע לטופ>>

קרקע להשקעה פרדס חנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד