י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אין להם מחילה"

בעלה של סילמן לעיתונאי ידידיה מאיר: "מתאפק רק בגלל אשתך"

לאחר שתקף את אשתו בטורו בשישי האחרון "זחיחות מטופשת", מגיב היום סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה, לידידיה מאיר: "אתה לא מכיר אותי, אני אדם עקבי ויסודי, עברת את הגבול" | עוד הטיח סילמן במאיר: "עברת על שני דברים שאין להם מחילה" 

בעלה של סילמן לעיתונאי ידידיה מאיר: "מתאפק רק בגלל אשתך"
ידידיה מאיר צילום: יוחנן כץ

מתקפה קשה: לאחר שהשדרן והפובליציסט ידידיה מאיר שטח את דעתו על יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן בטורו בעיתון 'בשבע', הגיב שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה בתקיפות ואמר כי הוא "מתאפק רק בגלל שאשתך דמות תורנית עבור רבים". 

כאמור, דבריו הקשים של סילמן על מאיר מגיעים בעקבות הטור שפרסם האחרון ביום שישי, בו כתב בין היתר על עידית סילמן כי הכול אצלה נעשה במין זחיחות מטופשת כזאת. "מה פשר האושר הזה שאופף אותך, הנהרה הזאת על הפנים, בשעה שאת עושה הפוך מכל מה שהאמנת בו עד לפני רגע", כתב ידידיה מאיר בטורו. 

בעלה של סילמן לא נותר אדיש לדברים הקשים שנכתבו ושיגר הודעה נזעמת למאיר. "אתה לא מכיר אותי, אני עקבי ויסודי", כתב סילמן הזועם. הוא ציין כי הוא "מתאפק רק בגלל שאשתך דמות תורנית להמון אנשים". הוא הוסיף, "עברת את הגבול בהוצאת שם רע". 

הודעות שמוליק סילמן לידידה מאיר \\ מעמוד הפייסבוק של סילמן 

בהמשך פרסם שמוליק סילמן בעמוד הפייסבוק שלו צילום מסך מההודעות ששלח למאיר וכתב: "הודעות ששלחתי לידידה מאיר , על הכתבה המזעזעת שהוא כתב על עידית". 

בנוסף כתב סילמן בפייסבוק כשהוא מכוון למאיר: "אתה יודע, עידית ממש לא תוקפת או אומרת מילה על הימין או השמאל, כל מה שהיא אמרה - חוויה שהיתה לה. שתקפו בבלפור או את פורוש היא גינתה. ואתה הופך אותה למשהו שהוא בבסיסו לא נכון". 

בהמשך תקף את מאיר כי הוא עובר על שני דברים שאין להם מחילה: "רבי אלעזר המודעי אומר... והמלבין פני חברו ברבים... אף על פי שיש בידו תורה ומעשים טובים אין לו חלק לעולם הבא!", כתב סילמן והוסיף את השני "רבי חנינא אומר על כך: כל היורדין לגיהנם - עולים, חוץ משלשה שיורדין ואין עולין. ואלו הן: הבא על אשת איש, והמלבין פני חבירו ברבים, והמכנה שם רע לחבירו". 

לסיום כתב סילמן למאיר "גם הלבנת וגם הוצאת שם רע". 

עידית סילמן שמוליק סילמן ידידיה מאיר סיון רהב מאיר וואטסאפ פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד