ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הסאטירה של השנה"

הפרשן עמית סגל לועג לספר החדש של ח"כ צחי הנגבי

הפרשן עמית סגל מלגלג בחשבון הטוויטר שלו על ספרו האוטוביוגרפי של חבר הכנסת צחי הנגבי. "הספר שלו צריך להיות מוצב בחנויות לא בקטגוריית עיון אלא על מדפי המדע הבדיוני"

הפרשן עמית סגל לועג לספר החדש של ח"כ צחי הנגבי
עמית סגל / צחי הנגבי צילום: פלאש 90

חבר הכנסת צחי הנגבי פרסם לאחרונה ספר אוטוביוגרפי בשם 'לא ארץ נוכרייה לקחנו', בספר מגולל הנגבי את סיפור חייו דרך עבודתו הציבורית, מי שמיהר ללגלג על הספר של הח"כ מהליכוד הוא הפרשן עמית סגל, לו חשבון ארוך עם הנגבי.

"ובפרס היצירה הסאטירית של השנה זוכה האוטוביוגרפיה של צחי הנגבי", צייץ סגל בחשבון הטוויטר שלו, לצד שתי שורות מודגשות מהכריכה האחורית של הספר בו נכתב כי הנגבי בחר בעמד האופוזיציונר הלוחם, "גם אם הדבר עלה לו במחיר פוליטי, הוא מעולם לא ויתר על האמת שלו, על הדרך שלו ועל תחושת השליחות העזה שלו".

סגל הזכיר כי "הנגבי הביע תמיכה בפינוי יישובים, אמר שהוא מרגיש קירבה גדולה יותר לרמון מאשר למורדי הליכוד. 6 שנים אחרי ששרון כבר היה צמח עדיין היה בקדימה, ורק כשזו עמדה לטבוע חזר לליכוד שאת מפלתו חגג בשמחה דוחה לאיד".

לדברי סגל, "הספר שלו צריך להיות מוצב בחנויות לא בקטגוריית עיון אלא על מדפי המדע הבדיוני".

בתקציר סיפרו החדש של ח"כ צחי הנגבי נכתב: "מהבית האידיאולוגי בו גדל, דרך המאבק נגד עקירת הישובים בחבל ימית בסיני, ועד לעשרות שנות כהונה רצופה בכנסת ישראל ובשש ממשלות – סיפורו של צחי הנגבי הוא במובן מה סיפורה של מדינת ישראל, על האיומים הניצבים לפתחה, על רכבות ההרים הפוליטיות שלא הפסיקו לסחרר אותה, ועל האתגרים הבלתי פוסקים שעל סדר יומה. בכתיבה כנה, ישירה וחסרת פשרות, הוא לוקח אותנו אל מאחורי הקלעים של ההחלטות שעיצבו את חיינו".

צחי הנגבי עמית סגל ספר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד