כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"חבורת עבריינים הגיעו להוריי"

אביו של סגן השר איים: "אירה בך" • צפו

אביו של אביר קארה, איים על פעיל ליכוד שהפגין מול ביתו: "תיזהר, אני חמוש, אני אירה בך". קארה הבן הגיב לתקרית: "חבורת עבריינים הגיעו לבית של הוריי, הפגינו מול אבא שלי - אדם מבוגר בן 80, אזרח שאין לו קשר לפוליטיקה" | קארה הגיש תלונה במשטרה נגד הפעיל

אביו של סגן השר איים: "אירה בך" • צפו
אילוסטרציה צילום: pexels

אביו של סגן השר במשרד ראש הממשלה, חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' צעק הערב (ראשון) על פעיל 'הליכוד' רמי בן יהודה: "תיזהר, אני חמוש, אני אירה בך". בן יהודה צילם אותו והתיעוד עורר סערה ברשתות החברתיות.

לדברי בן יהודה, הוא הפגין מחוץ לביתו של סגן השר קארה בגבעון החדשה. "היו במקום שני שוטרים שהראיתי להם את הסרטון והם לא לקחו לו את הנשק. זה מחדל", טען בן יהודה.

לדבריו, "הגעתי לתחנת המשטרה במבשרת כדי להגיש תלונה, הם אמרו לי שייקחו לו את הנשק אבל זה ייקח הרבה זמן. אני מפחד לא רק עליי אלא על עוד אנשים - הוא איים לירות במפגין".

אביר קארה הגיב לתקרית ואמר: "חבורת עבריינים הגיעו לבית של הוריי, הפגינו מול אבא שלי - אדם מבוגר בן 80, אזרח שאין לו קשר לפוליטיקה, שלחם בכל מלחמות ישראל ממקימי מפעל ההתיישבות והטיחו בו קללות ונאצות. כשאבי הקשיש איבד את עשתונותיו הם רצו לערוץ 20 עם הקטעים חתוכים וערוכים".

‏"וחסר הגבולות כשהוא מאיים על בני ואשתי ומסית נגדי. האנשים הללו יתנו את הדין על הטרדה. למי ששומר עלינו מלמעלה הם מזמן לא דופקים דין וחשבון מוסרי. אני מודיע לכם: גם אלף איומים עוד אלף זרקא וזרקא על משפחתי ואלף סילופים ואלף קללות ואלימות, לא ישברו אותי. זה רק מדרבן אותי להצליח", טען קארה.

לפי הדיווח ב'חדשות 13', אביר קארה הגיש הערב תלונה במשטרה נגד בן יהודה, שקארה טוען כי הטריד ותקף את הוריו הקשישים.

אביר קארה פעילי ליכוד איום בנשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד