י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התנכלויות ואיומים בלתי נגמרים

תיעוד מזעזע: קיצונים תוקפים באלימות את נכדי ראב"ד העדה"ח

שכונה תחת אימה: חבורת קיצונים מנהלת מבצע התעללות בילדיו של הרב יונה שטרנבוך, נכד של ראב"ד העדה החרדית, על כך שהגיע לגור במתחם גולובנציץ. תוקפים את הילדים בדרכם לתלמוד תורה ומאיימים על אברכים שמנסים לסייע | צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה | כל הפרטים

תיעוד מזעזע: קיצונים תוקפים באלימות את נכדי ראב"ד העדה"ח
הקיצוניים תוקפים את נכדי הראב"ד צילום: מצלמות טאבטחה

מספר קיצונים אלימים מנהלים מבצע התעללות והתנכלות לנכדים של ראב"ד 'העדה החרדית' הגאון רבי משה שטרנבוך, כשבמסגרתו אף תוקפים פיזית את הילדים בדרכם לתלמוד תורה רמ"א בבית שמש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החרדים הקיצונים מנהלים מאבק יומיומי נגד אבי הילדים, הרב יונה שטרנבוך, נכד של הראב"ד, זאת בגלל שעבר לאחרונה לדירה בשכונת 'רמת אברהם - גולובנציץ' בבית שמש.

מספר עדויות הגיעו במהלך השבועות האחרונים ל'בחדרי חרדים', מהן עולה כי אותה חבורה אלימה מטילה אימה על המשפחה, מחכה לילדים ומתנכל להם מדי יום, ואף מאיימת על אלה המנסים לעזור לילדים מההתנכלות המתמשכת.

מדי בוקר יוצאים שלושת ילדיו לבית שטרנבוך משכונת 'רמת אברהם' לעבר התלמוד תורה בקרית הרמ"א בשכונת רמה ב' בעיר, בליווי אברכים מהשכונה המתנדבים לשמור עליהם מהבריונים שאורבים להם כמעט מדי בוקר.

אברכים שניסו לצלם את ההתנכלויות של הקיצונים, קיבלו איומים והודעת אימייל עם מידע על משפחתם, בה הם גם כונו על ידי הקיצונים כ"שכנ"קים" - 'שוכני קברים'. 

אותם קיצונים מתנכלים למשפחת שטרנבוך, על רקע המאבק סביב שכונת 'רמת אברהם - גולובנציץ', כשלטענת מספר רבנים וגדולי ישראל, השכונה נבנתה עם מקום שיש בו דין של בית הקברות. מרבית גודלי ישראל קבעו כי אין חשש כזה.

בית שמש רמת אברהם מתחם גולובנציץ הרב משה שטרנבוך העדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד