כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יאיר לפיד על משה גפני: "איש מורכב"

שר האוצר תיאר באיגרת לפעיליו את ח"כ משה גפני מיהדות התורה • "רוב הזמן מתפקד כצעקן תוקפני וגס-רוח, המצוייד בזוג ריאות אדירות, אבל מחוץ לטווח המצלמות איש נעים"

יאיר לפיד. צילום: פלאש90
יאיר לפיד. צילום: פלאש90

שר האוצר, יאיר לפיד, אינו מפסיק להנפיק כותרות מעניינות.

תחילה יצר כותרות כשהנהיג שיטה לפיה מדברים עם העם "דרך הפייסבוק". השיטה אף זכתה להערה עוקצנית מצד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהשיב לשאלת המראיין ב'ארץ נהדרת' ביום העצמאות ב"השאלה רצינית מדי, בוא נדבר על זה בפייסבוק"...

לפני שבוע התעמת עם נציגי המפלגות החרדיות חברי הכנסת משה גפני, מאיר פרוש ויעקב אשר בנאומו מעל הדוכן במליאה. בהמשך הבהיר כי את נאומיו החשובים יבחר לשאת בבמות אחרות ושלא מעל לבמת הכנסת.

מי שמיהר לסנוט בו על כוונה זו היה יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין, שהבהיר כי באם יימנע לפיד מלשאת את נאומיו בכנסת ימנע הוא ממנו העלאת חוקים רצויים לו במליאה.

הערב, כך על פי הפרסומים, כבר חזר בו לפיד מכוונתו המקורית. בהמשך אף טרח לנתח את אופיו של ח"כ גפני. וכך כתב באגרת ששלח לפעיליו בסוף השבוע:

"במליאה הוא מתפקד רוב הזמן כצעקן תוקפני וגס-רוח, אלוף קריאות הביניים, שמצוייד - כפי שגם ציינתי מעל הבמה - בזוג ריאות אדירות שמאפשרות לו להחריש את אוזניך גם ללא מיקרופונים", כתב לפיד.

אך הוסיף "כאשר גפני יוצא מ"תחום המצלמות", הוא הופך לאיש נעים ואינטיליגנטי, שניתן להגיע איתו להסכמות בנושאי חקיקה או פעולה בוועדות. בעיני – וכנראה שגם בעיניו – זו אינה בהכרח צביעות. כשאתה באולם אתה נציג ציבור. כשאתה במזנון האחורי, אתה יכול להיות בן אדם".
יאיר לפיד משה גפני יהדות התורה יש עתיד שר האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד