ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

אם המחבלים מבוסטון: "לא היה דם, הכל מבוים"

זובידאת צארנייב, אמם של האחים המחבלים, טענה כי הכל מבוים, וגם אם לא - אינה מאמינה שבניה קשורים לפיגוע • 'פוקס ניוז' הציגה הודעה שכתב לה אחד הילדים

הפיצוץ בבוסטון. צילומסך
הפיצוץ בבוסטון. צילומסך

זובידאת צארנייב, אמם של שני המחבלים שביצעו את מסע הטרור בבוסטון, כינסה היום (ה) מסיבת עיתונאים בחבל דגסטן בצ'צ'ניה, בה ניסתה להגן על שמם של בניה, וטענה כי יתכן שכל הפרסום על הפיגוע שביצעו מבוים, כראיה לכך, טענה צארנייב כי בתמונות שפורסמו מהזירה לא רואים דם.

במהלך מסיבת העיתונאים טענה האם כי בניה נרדפו בשל אמונתם המוסלמית, וכי ה-FBI כבר הודיע לה בעבר שנעשה מעקב אחריהם משום שהם נחשדו בדעות קיצוניות. היא גם ציינה כי לאח ההרוג - טמרלאן - לא היו ידידים בארה"ב.

אלא שבהמשך, כאשר נשאלה על הקרבנות ובני משפחותיהם, פרצה בבכי: "אני מצטערת על מה שקרה, לא מצליחה לישון בלילות. אני כמו אישה מתה", גם בשלב זה, ביקשה לסייג ולהדגיש כי לדעתה לא בניה אחראים לפיגוע.

ההורים המתגוררים בצ'צ'ניה סיפרו כי כבר הובהר להם שלא יוכלו לראות את בנם הצעיר דז'וחר, בן ה-19, המאושפז בבית חולים בבוסטון.

ברשת CNN דווח כי אביהם של המחבלים צפוי להגיע לארצות הברית. רשת 'פוקס ניוז' פירסמה הודעה ששלח צארנייב לאמו: "אני מוכן למות עבור האסלאם", נאמר בה.
בוסטון פיגוע מחבלים אמא ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד