י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אריאל זילבר מציג: העטלף והתרנגול • להאזנה

אריאל זילבר מגיש את אלבומו ה-11 - 'העטלף והתרנגול' • האלבום בו משתתף גם נכדו הוקלט לאורך חמש שנים באולפנים שונים, תוך כדי נדודיו של אריאל ברחבי ישראל

אריאל זילבר מציג: העטלף והתרנגול • להאזנה

אריאל זילבר הוא זמר שכמעט ואין צורך להציג. הוא חתום על עשרות להיטים, אשר הפכו עם השנים לנכסי צאן ברזל במוסיקה הישראלית. מאחוריו עשרה אלבומי מוסיקה ישראלית, הופעות רבות ברחבי הארץ והעולם ונטילת חלק בהרכבים מוסיקלים שונים כמו להקת תמוז, להקת ברוש ועוד.

לא פעם זכה בתואר זמר השנה בתחנות הרדיו השונות, ושיריו טיפסו והגיעו למקומות הראשונים במצעדי הפזמונים.



בעקבות מחאתו של אריאל נגד הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון של התושבים היהודים לפני כשמונה שנים, והתערותו בקרב המתיישבים, חזר זילבר בתשובה והפך לחסיד חב"ד, התומך במפעל ההתיישבות בארץ ישראל. כחלק מהמהפך שעבר, הוציא לפני כחמש שנים את אלבומו 'פוליטיקלי קורקט' - שהיה אלבום מחאה כנגד התקשורת, הממסד וכל מה שזז בהפוך על הפוך.

בימים אלה רואה אור אלבומו החדש של אריאל זילבר - העטלף והתרנגול, המכיל בתוכו עשרה שירים של רוק יהודי במיטבו. למרות השם המטעה קצת, שיר הנושא הינו יצירה אמונית, רעננה ועכשווית על האור החדש שעולה וצריך רק לראות אותו.

השירים באלבום נעים בין מילים מהמקורות לצד טקסטים של זילבר, שהוכיח את כשרונו במילים ובלחן במהלך 40 שנות יצירה וקריירה מפוארת. חלק מן הלחנים הינם של הרב יצחק גינזבורג, אך גם בהם קשה לפספס את הקסם הזילבראי המוכר - הטבוע בכל שיר.

האלבום נוצר בנדודים ברחבי הארץ והוקלט במספר אולפנים שונים במהלך למעלה מחמש שנים. השירים הוקלטו במתת על גבול הצפון, חיספין ברמת הגולן, קיבוץ יפעת, נהריה, חיפה, בית שאן, רמת השרון, כפר חב"ד, ירושלים ובביתו שבמושב גיתית.

בחלק מהתחנות הצטרפו אל זילבר אמנים אורחים, כמו מקהלת הילדים פרחי הגולן שהוקלטה ברמת הגולן לשיר 'למה רגשו גויים', וגם נכדו של אריאל זילבר, תם דניאל, שנותן קולו בשיר 'שמחו בשם'.
אריאל זילבר מוסיקה יהודית מוסיקת רוק העטלף והתרנגול חזרה בתשובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד